Lakai Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Trenger hjelp til å tyde en varsel jeg for når jeg starter bilen og som er der hele tiden under kjøring. Har ikke instruskjson-boka til bilen så er litt rådløs. Legger ved et bilde jeg mekka raskt i paint. http://bildr.no/view/423935 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Det er en lyspære som er gåen! :) Sett på alle lysene å sjekk! Har du noen LEDlys på bilen? I så fall trenger du motstand til de! :) Håper tipset hjalp deg litt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakai Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 ah, takker for det. Må sjekke alle lysa da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianWW Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Betyr at en pære er gåen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Det er varsel for hovedlys... Så du ser jo egentlig fort hvem som er gåen.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg