Roberto Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Noen som har prøvd dette med girkassen hengende på? eller skal jeg plukke den av først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 har prøvd dette på en kaddet c en gang. gikk ikke så bra Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 har heist ut motor med girkasse mange ganger, men det var på ford...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Etter kjapp bedømming fant jeg ut det var like greit å hive den av. tok ikke sååå lang tid. Nå er det overhaling på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hvordan satt den festet i gir kassa? Har lyst til å løfte ut resten av motoren min også. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Var tut å kjør det. ned med de to skruene på clutchsylinderen, kuttet alle ledningen som gikk til kassen (gidd stresse), av med waier, 8 skruer eller noe, husk å ta av starter... veldig greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 robert: er det din bil som står på statoil?? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg