Gå til innhold

Bytting av Speedomter

Ranger emnet


Danny

Anbefalte innlegg

om du tenker på selve speedometeret så kommer det fra highlineutgaven. shiftligth får du kjøpt mange steder om det var det du tenkte på... torshov eller lkignende har slikt...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du har bilde av er vel av en highline vil jeg tro.. ikke r32? hm...men du kan jo bare dra til ett bilopphuggeri å se om du finner fra en highline... om det bildet der er fra en R32 så er det dønn likt highline og da er det jo greit...finnes en del golf 4 og bora på huggerier som tar inn forsikringsbiler så prøv der...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du har bilde av er vel av en highline vil jeg tro.. ikke r32? hm...men du kan jo bare dra til ett bilopphuggeri å se om du finner fra en highline... om det bildet der er fra en R32 så er det dønn likt highline og da er det jo greit...finnes en del golf 4 og bora på huggerier som tar inn forsikringsbiler så prøv der...

 

Har aldri sett dette speedometeret på en highline noen gang :S

Har 4 kamerater/venninner med highline og ikke en av de har dette speedometeret. De har det trause vanlige som sitter i golf.

Kun R32 som jeg har sett dette på. Lett veldig mye etter ting på huggeri også, men finnes ikke. Det er et r32 speedometer.

 

Men hva mener du med plasmaskiver :)?

Eventuelt bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på denne linken.. bilde nr 4 og det bilde med en bil på er av golf 4... skal ha sånne skiver en gang.. sinsykt rått!!! ellers ang speedometer så har jeg en kompis meg bora highline å den har ett slikt instrumentpanel som du mener er til R32.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på denne linken.. bilde nr 4 og det bilde med en bil på er av golf 4... skal ha sånne skiver en gang.. sinsykt rått!!! ellers ang speedometer så har jeg en kompis meg bora highline å den har ett slikt instrumentpanel som du mener er til R32.

 

Ser ingen link jeg .. :)?

Men ok. Kan jo hende Bora highline har dette speedometeret, eller kansje han som hadde bilen før har byttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du mye av det samme som jeg tenker på .

Men er det fortsatt ingen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette?

Det som er dumt er at det er MPH i stedet for KM/T

Det jeg har bilde av er jo KM/T. Skal ha KM/T og ikke MPH.

Ser det står KM under, men blir ikke det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på finn og søk på plasmaskiver på torget så kommer det opp.. se på den annonsen hvor dem koster 500kr tror jeg. eller 900.. den med mest bilder værtfall..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår