Gå til innhold

Min polo.

Ranger emnet


superpolo

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja..Gamle bilen til en kompis av meg det der! Hadde lyst på den før jeg, men ble ikke til det...Hadde en drit tøff fanger før, men den ble vel ødelagt. Hadde bra anlegg før og..Kan jeg spørre hvor mye du ga for den?

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Se der ja..Gamle bilen til en kompis av meg det der! Hadde lyst på den før jeg, men ble ikke til det...Hadde en drit tøff fanger før, men den ble vel ødelagt. Hadde bra anlegg før og..Kan jeg spørre hvor mye du ga for den?

 

Ga 90 lapper for den hos Jessheim Auto.. de er antageligvis ikke så fornøyd med meg med tanke på at jeg har fått reparert for ca 45lapper på bruktbilgarantien.. anlegget var tatt ut.. kablene ligger der enda.. men står en tragisk blaupunkt spiller der nå...ser merker etter badlook på den.. Det kommer styling og trim så fort jeg får meg Jobb igjen.. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Har denne gått i Haugesunds området en gang i tiden ? ligner på en som var her men den hadde en annen fornt slik som du sier ...

 

det går en tro kopi av denne her i haugesunds området.. står også en nede på lakk service.. dvs at vi har 2 like CC i haugesund

:rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Se der ja..Gamle bilen til en kompis av meg det der! Hadde lyst på den før jeg, men ble ikke til det...Hadde en drit tøff fanger før, men den ble vel ødelagt. Hadde bra anlegg før og..Kan jeg spørre hvor mye du ga for den?

 

Er det gamlebilen til Tord Askvig?? ligner iaf bortsett fra at han hadde dietrich rs fanger

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by superpolo

 

Ga 90 lapper for den hos Jessheim Auto.. de er antageligvis ikke så fornøyd med meg med tanke på at jeg har fått reparert for ca 45lapper på bruktbilgarantien..

 

45 lapper der da ikke så mye. De måtte ut med 50 lapper for ny motor til bruttern etter at de ikke hadde skiftet registerreim på hans Passat 1,8 20v. 20v, 4 stempler, 2 kammer og endel riper i sylinder veggene var resulatet av det.....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Tor, han som eide den før...Han byttet den bort til en kompis av seg først, så solgte han den til jessheim auto igjen..Kul bil det der! Tror forresten ikke det er den over..

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Han heter Tor, han som eide den før...Han byttet den bort til en kompis av seg først, så solgte han den til jessheim auto igjen..Kul bil det der! Tror forresten ikke det er den over..

 

Tar du av grillist og lippa(som faktisk er borte på bildene hans) så er den farlig lik....med svart stripe, monovisker og nettinggrill :op

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, Tor så Tov.. Det var Tov som satt på felga, og det justerbare senkesettet, da ble den enda tøffere enn den var før, utenom med den første fangeren..Så hadde han bilen en bitte liten stund, maks to måneder tror jeg, så solgte han den til Jessheim Auto..Bilen er kul den, husker jeg hadde grise lyst på den før..Var ganske bra anlegg i den før.

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår