Gå til innhold

Førerkort beslag på 119 i 80 sona

Ranger emnet


Mr_Ford

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var saken avgjort i retten og jeg er erklært skyldig.. ble dyrt... og jeg vil fraråde alle å ta sånne saker til retten da man virkelig ikke har SJANGS på å vinne dem uansett hvor vidt du VEIT og kan dokumentere at du ikke kjørte så fort..

 

Politiet har rett og blir trodd uansett end of story..

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada ble pult i retten selv jeg haha, kosta meg saksomkostninger selv. sto der med min geniale forklaring, men polti folka fikk jo et smil og et blink av den ekle dommern og da var jo saken allrede klar tenkte jeg. Jada lappen røyk og noen tusen kroner fattigere.pga en liten ufruvillig slædd.

 

Polti har lite og gjøre... Og klager for at de tejener for lite, kansje derfor de prøver og dra inn så mye kroner

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var saken avgjort i retten og jeg er erklært skyldig.. ble dyrt... og jeg vil fraråde alle å ta sånne saker til retten da man virkelig ikke har SJANGS på å vinne dem uansett hvor vidt du VEIT og kan dokumentere at du ikke kjørte så fort..

 

Politiet har rett og blir trodd uansett end of story..

 

Hadde ikke du vitne som kunne bekrefte at du hadde 110 på gps og 120 på speedometeret?

 

 

50 lapp på at han som stoppet deg heter per moen

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var saken avgjort i retten og jeg er erklært skyldig.. ble dyrt... og jeg vil fraråde alle å ta sånne saker til retten da man virkelig ikke har SJANGS på å vinne dem uansett hvor vidt du VEIT og kan dokumentere at du ikke kjørte så fort..

 

Politiet har rett og blir trodd uansett end of story..

 

Hvor lang blei straffa? hvor mye kosta det i saksomkostninger? har liksom mista lappen nå 2 ganger og ingen av sakene er blitt tatt opp enda så hadde vært kjekt å vite.

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken kosta meg 1500 kr... bota havna på 11000 også har jeg en bot på 3000 ifra før av... oppkjøring koster 2500,teori 350 og plastikken koster 2-500... har 10k før skatt til jeg får lastebillappen og det kurset jeg rekker begynner i februar og slutter etter 4-5mnd...

 

 

folka som stoppa meg heter

 

Spsf sfcpmj og case råsvntgbhfo.. :diespam:

 

det at jeg hadde vitne det dreit dem hardt og lenge i.. og for å demonstrere det at dem dreit hardt å lenge i det så satt Herr betjent Spsf Sfcpmj og sa at du veit jo at dere ikke vinner dette og smilte til vitne mitt inne på vitne rommet... men skal mest sannsynlig anke for jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten som politiet har gjort her..

 

lennsmannskontoret i fagernes ville heller ikke ta imot en klage på Sfcpmj og det ville heller ikke politiet i ski... så da fikk jeg beskjed om at det må advokaten din ta seg av..

Endret av Skody
navn og navn

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var saken avgjort i retten og jeg er erklært skyldig.. ble dyrt... og jeg vil fraråde alle å ta sånne saker til retten da man virkelig ikke har SJANGS på å vinne dem uansett hvor vidt du VEIT og kan dokumentere at du ikke kjørte så fort..

 

Politiet har rett og blir trodd uansett end of story..

 

Du burde ikke heller fraråde folk å kjøre så tett oppunder førerkortgrensa da...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda det er ufattelig dumt å kjøre så tett oppunder førerkort grensa uten tvil... gjort er gjort og alt det der eneste jeg misliker her er politiets oppførsel og "målinga" dems... de sa til og med i retten at dem hadde målt meg på 3900m når jeg var blitt målt på 3701meter som det til og med sto i papirene og dem sa at dem hadde stoppa meg på en HELT annen plass enn dem hadde... til og med starta målinga på en annen plass dem sa dem hadde..

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Dra en hvit løgn, f.eks.:

Det hadde kommet en veps inn i bilen.

Du ville skynde deg hjem før det skjedde en ulykke.

Gassen hengte seg opp.

Dama måtte hjem og se på Hotel Cæsar.

Du er analfabet og forstår deg ikke på tall.

 

Bruk fantasien, men legg det fram på en seriøs og troverdig måte.

 

Var du ærlig?

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle dere som skal være så forferdelig morsomme her mister lappen :) Jeg syns trådstarter virker som en oppegående kar, som faktisk ikke har kjørt fortere enn han sier. Og jeg vet nøyaktig hva han snakker om da jeg totalt har hatt sikkert 10 fartsbøter, og sponsa staten (som forresten er så utrolig fattig) med nærmere 50.000,- kroner i bøter.

 

Jeg mista lappen i slutten av Juli i år for fartsovertredelse, og heldigvis var det en kjempegrei politimann som målte meg. Han vår SKIKKELIG imøtekommende, og forklarte meg absolutt alt om hva som kom til å skje. Han var tilogmed så snill at han skreiv et brev til jurist om at kjøringen min ikke var til fare for noen, og endel andre ting. Det hadde han SLETTES ikke trengt og gjøre. Og i forhold til denne saken her med trådstarter, HVEM har man respekt for? Good cop, or bad cop? Jeg har SKIKKELIG respekt for han politimannen som stoppa meg vertfall. Han gjorde jobben sin 100% mener nå jeg.

 

Hadde det skjedd meg det her, så hadde jeg kjørt saken i det uendelige, og brukt 500.000,- på saksomkostninger viss det var om å gjøre. Prinsipp sak. Kjør på :)

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har iallefall tenkt til å sende søknad om jeg kan få den i hånda etter 4mnd etter som hvis jeg får det kan jeg bli med på et kurs som starter den 14 og det er den 20 jeg har lov til å ta lappen igjen.. eller iallefall søke om å få den tilbake tidligere noen som vet hvem jeg skal sende den til?

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår