spurv Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Heisann. Jeg har fått et problem med min Passat 99 mod. Bremsen på v.forhjul kan itl tider sette seg fast litt, merker ikke noe av det når jeg kjører. Men felg og alt blir VEEEELDIG varmt! Skjedd 2 ganger iløpet av 1 mnd. Er det calliptern som streiker! :P. 1 gang røk det av dems :S .Men ser ut til å fungere igjen nå da.. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Kan nesten høre ut som om calliper'n begyner å bli sliten ja. Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Heisann. Jeg har fått et problem med min Passat 99 mod. Bremsen på v.forhjul kan itl tider sette seg fast litt, merker ikke noe av det når jeg kjører. Men felg og alt blir VEEEELDIG varmt! Skjedd 2 ganger iløpet av 1 mnd. Er det calliptern som streiker! :P. 1 gang røk det av dems :S .Men ser ut til å fungere igjen nå da.. Tips? Er ikke uvanlig at stemplene på den typen der ruster fast. Du kan enkelt demontere caliper og bare vippe på mansjetten for å ta en syns kontroll(skal vere blankt å fint..), og prøve å presse det tilbake for å se om det går tregt eller står fast. Det kan ogoså vere "glideboltene" som har rusta fast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Mine glidebolter satt helt fast, demonterte alt helt og pusset bort all rust på de før jeg monterte igjen :) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg