fartinschanke Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Justeringen av viften for luft i bilen fungerer kun på nivå 5. 1-4 gir ingen funksjon, så jeg må kjøre på nr.5 som er full guffe. Kan være ubehagelig til tider. Noen forslag om hvor jeg kan starte å feilsøke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Justeringen av viften for luft i bilen fungerer kun på nivå 5. 1-4 gir ingen funksjon, så jeg må kjøre på nr.5 som er full guffe. Kan være ubehagelig til tider. Noen forslag om hvor jeg kan starte å feilsøke?formotstanden til viften.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fartinschanke Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hvor finner jeg denne formotstanden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hvor finner jeg denne formotstanden? det må du nesten spørre merkeverkstede om.. har ikke peill på hvor den sitter på kia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fartinschanke Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 noen som vet hvor denne sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Sitter vanligvis innebygd inni varmeapparatet for best kjøling. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg