boXer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Så en rød S12 coupè stående alene i en liten lomme langs veien i Ski for noen dager siden. Så ganske hel og fin ut, men så ikke noe skilter. Noen her som føler seg truffet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det er vel den som jeg har omtalt tidligere paa forumet her (eller var det 200 SX forumet at jeg skrev litt om den tro). Den er flyttegods fra USA, har AC og automat og ganske slapp motor tror jeg. For noen aar siden naar jeg var aa saa paa den, var den ganske fin, og prisen var STIV (90 lapper). (Jeg er i utlandet og har ikke skandinavisk tastatur - saa derfor "aa") Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Får bare håpe den ikke blir rappa - satt skilter på og brukt som den skal. Streetmeet :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 så en rød s12 på mac`ern i skiområdet (?) når jeg kjørte hjem fra gatebil i høst. sikkert samme, men den trur jeg hadde skilter. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hvor mye kan en 84 RS12 2.0DOHC være vært, veldig bra for rust, rød, norsk, rundt reg.nr. gått 210k, motor sliten, gått 320k God å kjøre, ryker blått, mangler spoiler grunnet at det var eneste rusta på den... Fint svart interiør... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg