Gå til innhold

volvo topper

Ranger emnet


volvoen

Anbefalte innlegg

lh2.4 er vel det som kom på slutten av 240'n, mener jeg å huske å ha lest. De fleste 740'r har det nok antageligvis. Mener sånn i farten att det kom i '89 eller noe i den duren. Populært ledningsnett for de som bygger 230FT i Volvo'ne sine. Så, det finnes vel B230F med lh2.4 og ett annet ledningsnett som ikke er fullt så brukendes til denslags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lh2.4 er vel det som kom på slutten av 240'n' date=' mener jeg å huske å ha lest. De fleste 740'r har det nok antageligvis. Mener sånn i farten att det kom i '89 eller noe i den duren. Populært ledningsnett for de som bygger 230FT i Volvo'ne sine. Så, det finnes vel B230F med lh2.4 og ett annet ledningsnett som ikke er fullt så brukendes til denslags..[/quote']

 

heter ikkje det andre lednisnette og innspruten 2,2 el no a? så det som heter 2,4 på 240 der er det eget lednigs nett til bare motoren så på 740 og 940 sitter motorlednigsnette sammen med lys elnettet a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:volvopower::volvopower:

Mulig. Det der er noe jeg ikke har satt meg noe inni. Men' date=' er ikke værre enn å ta turen nedom Volvo-forumet litt lengre ned i gata her.. Der taes det der opp hele tida, har jeg sett.. Lenge leve gassere! :morph:[/quote']

 

ja er jævlig kjekt med gassere. mye mindre ledniger og dritt og møkk som trenger strøm og helle pakka. så lenge leve lyden av 2 dbl som smatter etter luft.:volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LH2.4 er standard motorstyringen på volvo 240 fra 1990. 940 ble levert med utelukkende dette, men det er flettet inn med det øvrige ledningsnettet så det er litt mer med å bruke ett slikt system enn fra 240 der dette er sepparat enhet. i 740 så ble det brukt både LH2.2, LH2.4, og regina sprutet på B230F`en. 740 TIC ble også levert med Motronic. også på 740 er motornettet lagt inn i det øvrige ledningsnettet så det er mer med å bruke sprut fra 740 og 940 enn 240. mekanisk innsprøytning som ble nevnt lenger oppe her er K-jetronic. dette ble levert på blant annet B23ET og B230E. LH 2.4 er absolutt ett kapabelt sprut. mye bedre enn gassere med ett skikkelig map! men såklart er gassere genialt på sitt vis når det kommer til hvor enkelt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår