s4nd3r Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 jo, den må stå før turboen. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 jo, den må stå før turboen. var det jeg trodde.. er den grei å flytte? har den typen som står under insuget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 skulle ikke tro den er så vanskelig å flytte. må vel bare forlenge noen slanger og ledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 (endret) Nå har det seg sånn at jeg konverterte en b23E til turbo en gang i de gamle knallharde dager. Jeg beholdt mengdemåleren på den opprinnelige plassen hvertfall,funka bra for meg det. Så de som sier motsatt har enten knota spes. mye med k-jet og ikke skjønt en dritt, eller velger å ha en mening uten å ha egentlig peil! Men fullt mulig å sette den før turboen a'la b21ET også. Mye som funker serru.. Endret Mai 16, 2009 av Aceofspades Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Nå har det seg sånn at jeg konverterte en b23E til turbo en gang i de gamle knallharde dager. Jeg beholdt mengdemåleren på den opprinnelige plassen hvertfall,funka bra for meg det. Så de som sier motsatt har enten knota spes. mye med k-jet og ikke skjønt en dritt, eller velger å ha en mening uten å ha egentlig peil! Men fullt mulig å sette den før turboen a'la b21ET også. Mye som funker serru.. den får stå på opprinlig plass til meg, så justere jeg opp bensintrykket litt. trenger jeg større dyser for å lade 0,5-0,7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Ville ikke satset på mer enn 0.3 bar med org. bensinmengdefordeler. Få tak i en fra b21et eller gammel saab turbo, men sørg for å få med plata som bm.fordeleren er skrudd fast i. Er annet boltmønster på de større fordelerene. Dysene er jeg ikke sikker på om skiller mellom b21et og b23e. Men til ditt bruk så funker det med kaldstartdyser og trykkbryter. Ca. 20hk. pr. dyse. Da har du bensin til ca.210hk. og turbo'n din er vel rimelig slutt også rundt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uheldig Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 hiver meg på her,har et enkelt spørsmål bruker dere tenningsmodulen fra en e motor på turbo vogna ? og er det en stor sak som henger på et feste atmed coilen eller en liten som ligner på modulen til a/f/fk/ft? tenker på å montere en sånn stor sak med stor klokke på en at motor, for og få en bedre tenningskurve forhåpentligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg