lurepåmye Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Har en B23e i trial bilen min, vil ha mere effekt. er 405 topp på den og orginale dyser. bensin mengde fordeleren sitter under innsuget. hvordan å hva trenges for å få turbo på denne? slik ser bilen ut.. http://amund.bilbygging.no/coppermine/displayimage.php?album=44&pos=11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 turbo, grenrør, tur/retur fra turbo, oljekjøler, tillegssprut når turboen begynner å lade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 turbo, grenrør, tur/retur fra turbo, oljekjøler, tillegssprut når turboen begynner å lade.hvor mange dyser trenger jeg for tillegs sprut? holder det med å kjøre kaldstart dyse på trykk bryter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 det er jeg ikke sikker på. aldri holdt på med tillegssprut. men det kan godt være det holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 det er jeg ikke sikker på. aldri holdt på med tillegssprut. men det kan godt være det holder.oki, må jeg flytte mengde fordeler`n på sug siden av turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Mengdefordeleren holder til ca 170hk.. Etter det, trenger du tilleggssprut.. Et bilcross-tips er å ta litt grov ventilslipepasta ytters øverst på den tallerken for så å slipe litt forsiktig.. Da blir det litt mer futt i den, men sikkert for lite for din del.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Mengdefordeleren holder til ca 170hk.. Etter det, trenger du tilleggssprut.. Et bilcross-tips er å ta litt grov ventilslipepasta ytters øverst på den tallerken for så å slipe litt forsiktig.. Da blir det litt mer futt i den, men sikkert for lite for din del.. :P jeg trenger momentet tidlig.. derfor turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Da bør du montere en forholdsvis liten turbo. Eller hvis du vil legge litt penger i det, en med skikkelige lager. :) Men dette viste du kansje allerede? Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ikke så mye å bidra med, bare et lite spørsmål.. Turbo i trial bil, kjører du automat da eller? Hvis ikke må du jo slure endel clutch regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Da bør du montere en forholdsvis liten turbo. Eller hvis du vil legge litt penger i det, en med skikkelige lager. :) Men dette viste du kansje allerede?Klar over det.. havner vel på en fk turbo.. Ikke så mye å bidra med, bare et lite spørsmål.. Turbo i trial bil, kjører du automat da eller? Hvis ikke må du jo slure endel clutch regner jeg med. kjører med automat ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hadde det ikke vært enklere å dytta i en gammal støpekloss fra Junaiten!? Få på 4 sylindre til, så er ikke moment noe problem, og gamle med forgasser får man jo relativt billig med girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hadde det ikke vært enklere å dytta i en gammal støpekloss fra Junaiten!? Få på 4 sylindre til, så er ikke moment noe problem, og gamle med forgasser får man jo relativt billig med girkasse. nei.. vekt er å en viktig ting.. og de som kjører med v8 og forgasser plages bare i hellinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ingen som vet om hvordan det er å flytte mengdefordelern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hvorfor skal du flytte den? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hvorfor skal du flytte den? bør ikke den stå på sug siden på turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg