Gå til innhold

Anlegg med orginal cdspiller(RCD 300)

Ranger emnet


maegnos

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er ny i forumet og ikke så go til å lete etter ting

Jeg har akkurat kjøt meg en VW Gold 1,9 TDI 06 mod.

Jeg har bestandig ønsket meg bilstereo i bilen og har nå bestemt meg får å årnde det. Jeg har akkurat avlevert bilen min til Shell her får å få trekt strømledning igjennom torpedovegg siden dette var en rimeli umulig jobb siden det var så trangt.

 

MEN, spørsmålet mitt er nå; MÅ man kjøpe noe ekstra bortsett fra en sånn kit med ledninger, sikringer osv, + sub å forsterker.

Kan man koble de signalkablene rett i RCD 300 spillern som er orginalspillern til Golfen ?

 

Håper på noen gode tips:yummy:

2006 VW Golf Sportline 1,9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er ny i forumet og ikke så go til å lete etter ting

Jeg har akkurat kjøt meg en VW Gold 1,9 TDI 06 mod.

Jeg har bestandig ønsket meg bilstereo i bilen og har nå bestemt meg får å årnde det. Jeg har akkurat avlevert bilen min til Shell her får å få trekt strømledning igjennom torpedovegg siden dette var en rimeli umulig jobb siden det var så trangt.

 

MEN, spørsmålet mitt er nå; MÅ man kjøpe noe ekstra bortsett fra en sånn kit med ledninger, sikringer osv, + sub å forsterker.

Kan man koble de signalkablene rett i RCD 300 spillern som er orginalspillern til Golfen ?

 

Håper på noen gode tips:yummy:

Ser du sendte meg en pm på dette. Det du må skaffe er ISO overganger fra din spiller f.eks. Pioneer og til ISO kontaktene som er i Golf. Du må også ha en brakket/ramme da Golf ikke har 2DIN ramme men litt større. Dette får du kjøpt alle steder som selger bilstereo tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du sendte meg en pm på dette. Det du må skaffe er ISO overganger fra din spiller f.eks. Pioneer og til ISO kontaktene som er i Golf. Du må også ha en brakket/ramme da Golf ikke har 2DIN ramme men litt større. Dette får du kjøpt alle steder som selger bilstereo tilbehør.

Hm, er liksom forskjellige svar overalt :S

Jeg har ogrinalspillern i bilen,RCD300. Kan virke dum og treig, men hva er det jeg trenger? ISO overgang som ska kobles bak spillern og i signalledningene?

2006 VW Golf Sportline 1,9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som han sikter til at du må bytte spiller. Sånn tolka jeg det ihvertfall.

 

Du har nok ikke noen signalutganger på den spilleren du har, så da må du enten bruke en slags signalomformer eller bytte spiller.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som han sikter til at du må bytte spiller. Sånn tolka jeg det ihvertfall.

 

Du har nok ikke noen signalutganger på den spilleren du har, så da må du enten bruke en slags signalomformer eller bytte spiller.

Fanden.. ok :S

Men har sett folk som bruker orginalspilleren, så er det jeg helst vil.

Står mange plasser at jeg må bruke en slags adapter, men den siden alle linker, der står det at produktet ikke er i salg mere:S

2006 VW Golf Sportline 1,9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal bare skal ha signal fra spilleren til forsterkeren så er det bare å hente signal fra en høyttaler.

 

Hvis du skal gjøre dette må du hente signal fra alle høytalerne og enten kjøre de gjennom en høy- til lavnivåadapter eller bruke forsterker med innebygd høynivåinngang.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal gjøre dette må du hente signal fra alle høytalerne og enten kjøre de gjennom en høy- til lavnivåadapter eller bruke forsterker med innebygd høynivåinngang.

Ok. Har hørt at man også kan kjøpe en adapter som gir 2 fonoutganger som man bare kobler rett i, siden det ikke er utgang på spillern.

Har bestilt noe fra en butikk, så får det vell i poste snart, så da får vi se.

Dritt at det ikke er med slike utganger da på så her nye biler, hvor det er ganske opplagt at om en ungdom kjøper den, så vil de ha anlegg:S

2006 VW Golf Sportline 1,9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har hørt at man også kan kjøpe en adapter som gir 2 fonoutganger som man bare kobler rett i, siden det ikke er utgang på spillern.

 

Det var det jeg mente. Du kobler høytalerledningene inn på adapteren, og får phono ut.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår