Galgasor Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hei Når jeg starter bilen min og lar den gå litt på tomgang så begynner motoren å gi litt klikkelyd, er dette noe som andre har opplevd eller som vet hva skyldes? Bilen går ellers veldig bra og starter med en gang. Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 kan du beskrive litt nærmere, er det noe som tikker eller går den ikke ordentlig på tomgang? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Motoren går helt fint på tomgang men avgir en klikkelyd eller som om motoren slår mot noe etter ca. 1 min etter at jeg har startet den kald. Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Nå har faktisk turtallet begynt å hoppe på tomgang mens frontlysene svekkes når dette skjer..akkruat som den har lyst til å stoppe. I tillegg fikk jeg nesten ikke startet den her om dagen. Virker som det er noe galt med batteriet, hva tror dere? Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Batteri eller dynamo må det være no feil på ja. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 ikke tomgangsregulatoren da? Min også har en tendens til å hoppe en smule på tomgang. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Ventilløftere? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Nei jeg tror ikke det er det. Skal skifte ut de 3 tingene jeg tror det er: tennplugger, batteri og dynamo. Når jeg nå vrir om tenningen er det så vidt den orker å starte. Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg