Gå til innhold

Har kjøpt meg ny bil

Ranger emnet


Sfinx

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

 

Selvsagt er det BMW!

 

 

 

Sfinx - Det der blei veldig bra.. :) Få gjort det du skal, så får du en fin bil.. Jeg leter også etter en E34, men håper å finne en med M50 motoren..

 

Ellers, hvordan er det å få plass til 19" på en E34? Jeg dreiv å tenkte på 18"..

 

Takk for det. Joda.. jeg håper på å få den skikkelig strøken nærmere sommeren.. ;) Blir jo liksom aldri fornøyd, men uansett.. M50 motoren er såklart å foretrekke fremfor M20, jeg skal selv skifte motor, men vet ikke helt hva og når.. Tar det som det faller seg. Blir pent med no tåkelys, shadowline lister, hvite blinkers og effektanlegg.

 

19" Felger går så fint det serru.. 17" er som å ha 14" på en Opel Vectra :D .. 18" ser pent ut det og! Men vil du ha noe som er ekstremt må det bli 19" eller 20".. Men da begynner det å bli lite gummi her også faktisk.. hvertfall på sistnevnte. 19" Går vel med 35 profil kan jeg tenke meg. Fordel at du ikke senker alt for mye hvis du skal ha det tror jeg:)

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Nautiluz

http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=Nautilus&id=IMG_00721_001&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

 

Hva med O.z Mito? Har vel kanskje gått ut av produksjon nå, men det er ganske brutale felger. Står på 265 bak nå. Er ganske behagelig å kjøre også.

 

Veldig fine felger det der ja!

Din bil?

Hva slags motor er det i den?

Bra anlegg da!! :D

Er det falken dekk du har?

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Hehehe... PENT!! Øh.h..

Står til med den karen? Og foten? Hehe.. Er ikke bare jeg som har vært ute en fuktig natt på byen ;)

 

Var en opplevelse å bli kjørt hjem i bilen din ;)

 

å bli kjørt hjem med passaten etter en fuktig tur på byen kan nok ikke beskrives med ord det må prøves.. neste gang fyre e på mere bass :D hahah

 

jeg har det bra jeg vet du, ypp på og hel lakkere fangere og lister nå, tar chrom lakken din jeg for ska lakke vw emblemer i fangern og passat merket på bak luka.. foten er vond som faen.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

 

Veldig fine felger det der ja!

Din bil?

Hva slags motor er det i den?

Bra anlegg da!! :D

Er det falken dekk du har?

 

Det er 3.6L M5 motor i den. jess det er min bil begynner å bli ferdig med den nå. Ja det er falken. Skal noen av dere som er her på Rudskogen til neste helg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en Hamann E34 M5 på gatebil i helgen som virkelig kjørte gris på banen...noen som vet om denne?

skulle gjerne ha visst effekt osv på den, var heeelt rå lyd på`n :dude:

 

Hadde stoor singel potte, og innbiller meg at det stod "Hamann" på hekken.

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nautiluz

http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=Nautilus&id=IMG_00721_001&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

 

Hva med O.z Mito? Har vel kanskje gått ut av produksjon nå, men det er ganske brutale felger. Står på 265 bak nå. Er ganske behagelig å kjøre også.

 

Lignet veldig på din uten spoileren...

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker fortsatt veldig på det med å bytte motor i bilen min da..

Er ikke den mest økonomiske den gamle 520 M20 motoren jeg har nå akkurat.. Bruker en god del drivstoff! Nesten ekstremt.`

Dessuten har jeg hatt noen småproblemer med den.

 

 

Får mer og mer lyst på 525TDS motoren, men lurer på om jeg må til sverige for å få tak i den. Er ytterst få som selger slike motorer i norge. Som jeg har funnet da. Kan jo hende det er flere.

 

Men hvis dere har noen plasser jeg kan henvende meg for å få tak i en motor, hadde det vært kjempefint. URL til nettsider osv.

 

Noen som vet om jeg må skifte girkasse eller om den jeg har går overens med 525tds motoren? Er vel bedre å ha manuell kasse enn automat? Hva tror dere?

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Hrmpf...så du skal bytte ut den nydelige 6`er murringa mot diesel klakking? knock

 

Ja.. faen.. Drikker drivstoff som noe anna rart.. Og den dieselmotoren er BRA!! Går godt gjør den og! Den jeg har går heller dårlig.. Er villig til å miste den sexy lyden for en noe mer driftsikker og bedre motor. Diesel er tingen.. det skulle jeg kanskje ikke sagt høyt.. hehe

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår