Footy Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Skal kjøpe ny sommerdekk om noen dager, og var i denn anledningen innom forhandleren for vrengte av dekket. Tenkte det var lettere å vaske den før dekket ble satt på. Nevnte for han karen i dekkhallen at jeg skulle vaske de rene. Fikk da til svar at smuss og bremsestøv kan være vanskelig å få bort. Men jeg skal da gjøre et forsøk, noen som har noen tips? Tusen takk! (detta blir første gang jeg skal vaske en felg utenom en bilvask) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 -Saus de inn med en felgrens. Ikke la det tørke inn. -Spyl med høytrykk hvis det er tilgjengelig. Gjerne ta denne prossesen om igjen om du ser behovet -Derretter må du nok igang med felgbørsten Hvis du ikke får vekk asfaltnupper og slikt, kan du claye felgene. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 spør sharif. han har egen såpe til felga sine....... Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Meguiar's Hot Rims er meget effektivt, faktisk så effektivt at du ikke må bruke den for ofte. Jeg sprayer på våt felg, jobber litt med den med felgbørste og washmitt før jeg skyller av. Ikke la den sitte på lenge. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Eg og bruker Meguiar's Hot Rims + felgbørste. Det fungerer bra. Er ein sterk felgrens, so den skal ikkje sitte på lenge. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg bruker ingen ting. Kun en fuktig klut - det er alt jeg trenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 hehe, ser ikke for meg at det fungerer godt mot bremsestøv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 + Masse riper i felgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Bremsestøv fester seg ikke - defor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Bremsestøv fester seg ikke - defor... Det er greit å utdype hva du har brukt på felgen litt mer slik at folk som ikke vet bedre ikke misforstår og tar med seg ei fille ut og prøver selv.. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Jupp...ser den. Bruker felgforsegling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 ...men er ny her på forumet, vet ikke om produktnavn regnes som reklame eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ikke noe problem å nevne produktnavn, så lenge du ikke reklamerer hardt for egen bedrift uten å betale for det :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takk Moder Ator... skal nok holde meg til reglene ...og vel så det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takk Moder Ator... skal nok holde meg til reglene ...og vel så det:) Da blir alle glade!:biker Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg