Gå til innhold

Dette kan skje hvis du kjører for fort!

Ranger emnet


EriC

Anbefalte innlegg

Samme skjedde med Xen min. Hun var drita og halvsov. Rakk ikke å rulle ned vinduet en gang. Hun hadde beltet på. Så tok hun det av seg etterpå. Gjett hva som skjedde. Spyesprut over alt. Kan tenke meg at det lukta i en måned etterpå. Godt det var sommer.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Samme skjedde med Xen min. Hun var drita og halvsov. Rakk ikke å rulle ned vinduet en gang. Hun hadde beltet på. Så tok hun det av seg etterpå. Gjett hva som skjedde. Spyesprut over alt. Kan tenke meg at det lukta i en måned etterpå. Godt det var sommer.

 

ÆÆÆSJ det er "turn off"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk skjedd med meg å.

Men han greide å spy ut a vinduet da. Men det traff jo bare resten av bilen :(

 

Først kasta jeg han ut a bilen og slang han litt rundt, men så slang jeg han inn i bilen igjen og kjørte til en bensinstasjon og fikk han til å vaske det a bilen min. Faen om jeg ska tørke opp spyet til andre! puke

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna på vei hjem fra fest i en ukjent bil. Det gikk fort og veien var svingete. Jeg måtte spy, men musikken var for høy til at noen hørte meg... Så hva tenker man når man har 2 sekunder på å ta en avgjørelse og har 4,53 i promille. Enkelt og greit. Spy nedi genseren/jakka.

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en lei historie her også...

 

kjørte fulle fest mennesker i litt stor hastighet.,..

 

så ble person i forsetet litt på kanten og jeg sa ta ned vindu uansett, men si fra om du må spy så stopper jeg..

og fulle folk er jo som kjent til å stole på og neida det gikk bra...

 

men 5 minutter etterpå gikk det galt og han i forsetet spydde ut vindu og traff ho som satt i baksetet...

 

hehe utrolig leie saker :eek:

 

 

eneste positive var at det gikk utrolig nok helt bra med bilen min ...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte om dette bildet til en på jobben som enda ikke har fått øynene opp for forumet. Han hadde en lei historie. Lånt bil av far, full kompis på vei hjem i 19 kalde. Ja, han kasta opp. Hodet ut av vinduet klarte han jo å få, men ikke så gunstig når det er 19 pingviner ute. Hele høyre siden ble "sprut"lakkert :s

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår