Gå til innhold

89- VW Transporter 1.6TD Bruksbil/Russebil selges billig!!

Ranger emnet

Vantage

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikker på at det er toppakningen og ikke vannpumpa eller no' som lekker? Den kunne vært interessant, men er ikke så veldig lysten på toppakninsbytte med en gang. Har nemlig en annen bil som også har gåen toppakning og det er litt tiltak å komme igang...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoTore

Sikker på at det er toppakningen og ikke vannpumpa eller no' som lekker? Den kunne vært interessant, men er ikke så veldig lysten på toppakninsbytte med en gang. Har nemlig en annen bil som også har gåen toppakning og det er litt tiltak å komme igang...

Jeg er ikke 100% sikker.. men det ser ut til å komme eksos opp av ekspansjonstanken, og den bruker litt vann.. Men jeg kan ikke se at det kommer vann ut eksosen, og den har et heller beskjedent oljeforbruk..

Jeg kan evnt. ta ut motoren og bytte toppakning, men da må jeg ta mer for bilen, ettersom dette er noen timers jobb.

Da vil jeg også være 100% sikker på at jeg har noen som vil kjøpe den..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa tidligerer i tråden her, kan være villig til å gi mer hvis du bytter toppakninga og at det ser greit ut etter dette.

Bare gi meg en pris på hva du skal ha hvis du bytter, så skal jeg si om jeg vil ha den eller ikke.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Som jeg sa tidligerer i tråden her, kan være villig til å gi mer hvis du bytter toppakninga og at det ser greit ut etter dette.

Bare gi meg en pris på hva du skal ha hvis du bytter, så skal jeg si om jeg vil ha den eller ikke.

8000?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo82

har du solgt den enda???

Nei, den står her den.

Har akkurat montert ny viftereim og fylt den opp med olje.

Starter og går som bare det ;)

Kan jo nevne at den har lastedører på begge sider.. Ikke bare ene sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo82

hvordan er det å kjøre bilen med defekt topp pakning fra kongsberg til oslo??

Jeg har jo kjørt med den sånn noen mil nå, selv om den står uten skilter ;)

Var ute og prøvde den litt nå i stad, og det går jo med litt vann da.. Trikset er å kjøre med lokket til ekspansjonstanken litt oppe, sånn at overtrykket kommer ut. Tempmåleren i dashen er defekt, men jeg har montert en sånn universalsak, som det går an å følge med på. Så lenge du ikke presser bilen, og følger med på tempen, så tror jeg det skulle gå bra. Skal passe på å få lufta ut systemet godt imorra, sånn at det blir minst mulig trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Snurre Sprett

hei, om du skal selge i deler så trenger en beskjent av meg starter.. Tror det var til denne type bil hvertfall.. Kan ikke eg få tlf. nr til deg så kan han muligens ringe ?

jo, det er 92 42 00 37, ellers så kan han jo sende mail på kjetibj@online.no

Men jeg kan ikke love noen deler enda.. får se om jeg får solgt den hel først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider