Din_Laban Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 HAr akkurat kjøpt meg en "ny" Vectra B stasjonsvogn, 1999-modell. Jeg tenkte å style den litt og har kjøpt meg nye 15" felger og skal skifte ut lysene på bilen. Baklykter til Vectra B stasjonsvogn har jeg lett etter, men finner ikke noen nettbutikker som har stasjonsvogn lykter. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NostraD Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Av og til dukker det opp proffsotede baklykter til vectra b stasjonsvogn på ebay til en grei pris. Selv har jeg sotet mine og ble fornøyd med resultatet. Ellers kan man også få tak i "masker" som limes på baklyktene, igjen ebay. Så kort fortalt så vil jeg anbefale deg å holde utkikk på ebay, spess tysk og engelsk ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Aha. Takk for tipset. Det skal jeg gjøre. Jeg ser at man kan få tak i mange stilige sidespeil på ebay, også med ledlys i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg