740_b230et Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Har bytta motor og ledningsnett i min 740 fra en b230k til b230et (Jetronic system), men lurer på hva som er kraftig galt ettersom bilen bruker rundt 2,5l på mila :O Den begynner også å nykke om jeg ligger å kjører på 1500-2000rpm, men over 2000rpm er d ingen problemer, akselerasjonen er heller ikke så "kvass" som den skal være. Eneste jeg kan tenke meg er gåene dyser, eventuelt feil register/tenning? Noen som har ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Feil register, kaldstartdysa som er kobla inn hele tida etc.. Kan være mye.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 sjekk lambdasensor og vanntemperatur sensor. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 b230et har ikke lambda på innspruten. Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.