Finisa Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Heihei, etter litt søking fant jeg desverre ikke svar på mine spørsmål (Vet disse spørsmåla har vært oppe tusen ganger før). Er lignende tråder men ingen bilder eller konkret svar :o Tingen er, jeg har skiftet til pre-facelift S4 fanger, og har noen pre-facelift tåkelykter som skal på. Spørsmålene er som følger: Jeg har lest at denne blanke bryteren kan erstattes med tåkelysbryter, og brukes til det. Men hvor går disse ledningene? Og er dette kun styrestrøm eller er det relé med ledninger til hovedstrøm også? Hva er disse ledningene? Hvordan i all verden skal jeg koble meg til tåkelykten? Skal jeg kappe og føre ledning ut, eller skal jeg få tak i en plugg som passer? Hjelp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 De kontaktene du fant ved hovedlyktene er til høydejusteringsmotoren på pre-facelift lyktene. Du må ha kontaktene til tåkelysa, fåes kjøpt hos Møller for rundt 150kr (mener jeg å huske). Eller, så kan du bruke kabelsko, gjør samme nytta :op: Aner dessverre ikke hvor ledningene fra det dekslet går, ender vel opp nede ved sikringsboksen/releene et sted. Er du veldig heldig så er det lagt opp ledninger helt frem til hovedlysa for tåkelys, så du kan koble deg inn der, vet noen har det i sine biler. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Takk alex <3333 Skal åpne lykta og se om jeg finner noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Det går fra bryteren til ned under rattet til relè'et, å derfra og fram i lykta. Du skal leite etter ei hvit ledning med mørke-grønn stripe på;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Okei, høres jo meget ut =) Får ringe møller i haugesund imorgen eg da, og få tak i original tåkelysbryter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg