kimmiaudi Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 har du dump ventil? en lignenes slikk en?http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=RD8607XS&vg=&vgpath= for jeg vet det at når jeg satt på en sånn en så sugde den falsk luft så fikk jeg turbo lagg på en måtte å funket veldig dårlig. har også hatt problem med tennpluggene for etter at jeg chipet den så var det ingen som sa til meg at jeg måtte bytte tenn plugger til platinum plugger som tåler litt anderledes varme slikk at den gikk bare på 3 sylindere etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 ingen dump nei..å dårligt med tennplugger på diesel biler ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 hahah Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 ingen dump nei..å dårligt med tennplugger på diesel biler ja.. hehe jau tenkte på min nå jeg sorry leste ikke tdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Finner ikke g70 ventilen... er den identisk som den på bildet?? er nok jeg som er noob eller er den annerledes på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg