audi coupe Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 har fått tak i en 16v motor men hvordan i huleste skal jeg se om det er en kr eller pl????? er det bare spruten som er forskjellig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by audi coupe har fått tak i en 16v motor men hvordan i huleste skal jeg se om det er en kr eller pl????? er det bare spruten som er forskjellig?? finn en motorkode og spør på en møller butikk eller noe... Forskjellen er at innsuget er litt mindre på en av de.. husker aldri hvem som er hvem.. den med mest HK har størst innsug.. 40mm - 50.. hvis jeg husker riktig... Er vel også katalysator på en av de... så husker jeg ikke mer:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by AXi0N finn en motorkode og spør på en møller butikk eller noe... Forskjellen er at innsuget er litt mindre på en av de.. husker aldri hvem som er hvem.. den med mest HK har størst innsug.. 40mm - 50.. hvis jeg husker riktig... Er vel også katalysator på en av de... så husker jeg ikke mer:) Finnes KR med små innsug også..... sprutet og motorkode er nok sikreste måte--- Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 er nesten 100% sikker på at KR er den uten KAT og 139 hk, PL er den med 129hk og kattepus Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 KR større innsug uten katt Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Motorkoden (KR eller PL) står uansett på blokka! Search and you shall find! Sånn ca helt i overkant av blokka, mot toppen litt til høyre for dynamoen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Unknown KR større innsug uten katt FInnes KR med 40mm innsug også så det er ikke noe sikkert tegn.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Om innsuget har ein knekk innover for å gjere plass til plugghettene er det store innsuget og da er det KR. Medmindre nokon har bytta tidlegare.. Sjekke motorkode er vel enklaste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Jeg har PL og det er 139 gamper.. Og uten Katalysator... Blir forøvrig overhalt på onsdag :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Har hørt at PL har rød skrft på toppen av innsuget og blått på KR. Er dette riktig? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Min er KR og den har blå skrift.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Har faktisk blått jeg og.... Men står PL på blokka.... Hmmm... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Det er nok best å stole på motorkoden :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Har ikke kr motorene noe mer vakumstyring ? på min pl er det så si ingen vakumslanger....... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Litt off topic..... men passer bensinpumpa fra 8V 86 modell GTI til 87 modell 16V gti motor? Det er PL motor... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg