eonVR6 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Hei! Jeg holder på å resturere en Corrado G60 fra 89` og er på leting i en del forskjellige deler. Har funnet det meste via nbfbildeler, men er noe mer jeg mangler. Hadde vært konge om jeg fikk en hjelpendet hånd:D Delene jeg leter etter er; Calipper Venstre bak Laste avhenging ventil Kjøleveske slange som går inn på siden av blokka og til fordeler Bremseskjold bak (begge sider) Ingen fantasipriser takk:O Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Bremseskjold kjøper du billig på møller. trur eg betalte 240kr for begge to. Eg har kanskje caliper til deg. Skal sjekke i morgen! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Germanautoparts.com ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Germanautoparts.com ;) Din puck ghost! MIN replikk! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Kan også anbefale et besøk på http://forum.corradoclubnorwegen.com, der vi har en egen "kjøp og salg"-avdeling. Der er det flere som har opparbeidet seg et godt lager med reservedeler til Corrado. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg