rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 spm 1. skal shave dørhåndtakene, og trenger pop-up kit, noen som har erfaring eller noen websider som selger/informere om det? spm 2. skal bytte ut speilene, men vil ikke ha cup/m3, noen lignende de på bilde kan jo være et alternativ,men finner ingen som har disse. takker for all hjelp. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Når det gjelder speil, hva med lakkerte speil fra golf 1. De speilene med innvendig justering er jo litt større og ser litt mer "moderne" ut enn de vanlige. Synes de ser ganske bra ut på denne bilen: Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 De har jeg allerede, både på prosjektet og cabrio'n. kunne kanskje tatt å brukt en fra opel corsa A slik: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Ikke dumt det... Kan jo bare ta en runde på en hogger og se om du finner noen speil du liker. Det meste passer med litt innsats ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 disse fra corsa er faktisk ikke ille.. passe firkantet for en mk1 og de passer inni lista på side ruta. (har snakket med han som eier bilen) får se hva jeg kommer over. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 er det bare jeg som la merke til den taksenka golfen i bakgrunn?? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Her finner du noen speil ihvertfall: http://www.fk-automotive.de/ og litt til da... :) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by wicky124 er det bare jeg som la merke til den taksenka golfen i bakgrunn?? nei ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by rakriste skal shave dørhåndtakene, og trenger pop-up kit, noen som har erfaring eller noen websider som selger/informere om det? Dette lurer jeg å på... Ingen som har svar på det? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 El. døråpningskit får du på Bilextra, kr 260,- pr stk. Tilsynelatende bra kvalitet. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Styr unna larrys i tyskland.... dyrt og elendig spør du meg. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg