Gå til innhold

Jeg ble lurt!! - Sjekk linken :)

Ranger emnet


Furie

Anbefalte innlegg

For de av dere som hører på energy:)

 

Få med dere morgenshowet dems på torsdag 16.4 med "lur en venn".

 

Min "kjære" samboer sendte inn et tips, og vips så ble jeg lurt. Litt arti i grunn:p

 

Det handler selvfølgelig om Jettan min... Hehe..!

 

Link her: http://www11.nrk.no/urort/automat/default.aspx?file=http://www11.nrk.no/urort/search/bandtracks.aspx?subjectid=74295&getall=true

 

sept_08054.jpg

Endret av Furie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De sa de ringte fra biltilsynet fordi de hadde fått inn endel meldinger om bilen min..

Problemet var at jeg ikke hadde registrert scoopet jeg har på bilen. hehe.. Jeg spurte helt i begynnelsen om det var en spøk, men så var han så frekk at jeg ble sint og da ble liksom alt sannsynlig.. hehe.. De har forøvrig klippet bort mye av samtalen da.. Litt kjipt at de ikke tok med delen hvor jeg forteller fyren i andre enden at "denne samtalen er ikke over" når han liksom skal legge på å sånt..

 

Litt flau;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa de ringte fra biltilsynet fordi de hadde fått inn endel meldinger om bilen min..

Problemet var at jeg ikke hadde registrert scoopet jeg har på bilen. hehe.. Jeg spurte helt i begynnelsen om det var en spøk, men så var han så frekk at jeg ble sint og da ble liksom alt sannsynlig.. hehe.. De har forøvrig klippet bort mye av samtalen da.. Litt kjipt at de ikke tok med delen hvor jeg forteller fyren i andre enden at "denne samtalen er ikke over" når han liksom skal legge på å sånt..

 

Litt flau;)

 

fnise.gif

 

Gøy du sa i fra! Gleder meg til å høre jeg :happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går dette, og er det på radio? Hører på radio hele dagen på jobb så får det sikkert med meg:)

 

Ja, det er radio - energy/nrj, mener å huske det er fm 100,6 og 96,6.

 

Er en gang før og en gang etter 8 tror jeg.. Ellers så dukker det vel opp på nettet etterpå også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår