Gå til innhold

Mistet lappen etter bil-sex

Ranger emnet


StreetRacer1991

Anbefalte innlegg

Et par i 20-årene fra Hønefoss hadde sex mens de kjørte bil på E18 mellom Asker og Drammen 1. påskedag. De ble oppdaget av politiet og det endte med at mannen mistet lappen og samboeren måtte kjøre bilen hjem.

 

Må bare le her as! lol

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=552357

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er en blow job.. noe jeg regner med de fleste har fått bak rattet, men dette ble vel litt drøyt..
Spørs om alle har fått det bak rattet :P

 

Men er nok litt vanskelig å få dette til, når man faktisk sitter på fanget til fyren, i førersetet. De fleste tenker nok at disse er fullstendig gale, og det er de forsåvidt. Men at ingen sexologer har kommentert dette enda er jo galskap. De skal få 10 poeng fra meg for å ha piffet opp sex-livet til et nytt nivå, og 10 poeng til for kreativitet :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forventer vel alle en laaang preken fra meg om at det er fantastisk herlig med sex samma faen..

Meeeeeen jeg må bare si at det ikke er tilfellet.. at all.. Sex og bil hører IKKE sammen mens bilen er i bevegelse!! De som prøver det er noen.... ja, det får de selv stå for!

Jeg har ALDRI og vil ALDRI ha no heftig seksuell kontakt med NOEN under kjøring av en eller annen bil..

 

Sex funker som en naturlig ''neddoping'' av heele forbanna kroppen og dermed blir reaksjonsevne etc rimelig svekka, og da er man ikke istand til å kjøre bil.. :op:

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår