FuFuRuM Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Har en 2,3 turbodiesel motor for hånd som eg tenkte eg sku prøve meg på i en 2.2i... Regner med å få det godkjent lett, men noen som har no ærfaring fra motorene??? Er de driftsikre? Og kordan går de i forhold til 2.2i??? Alle svar mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 dem er driftsikre ja. men hvis 2.2i'n fungerer er det bare dumt å bytte den ut. 2.3td er veldig slapp, og går dårlig (76hk mener jeg), mens 2.2i er egentlig ganske sprek (115hk) Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuFuRuM Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Så diesel turbo kom i rekord altså... Hmmm... Men i alle fall, bror min puttet motoren i en senator, en 3.0cd version... Han synes den gikk bedre en 3.0e motoren til opel..? Og er ute etter litt mer en 2.2i... Har hatt mye moro med den, men litt mer må eg ha... Så da er det enten DYR ombygning til c20xe, c20ne med en turbo dyttet på, eller en tdi maskin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 gjorde nok det ja... http://www.autoevolution.com/engine/opel-rekord-sedan-1982-23-td.html da trur jeg den 3literen til broren din var ufattelig dårlig gitt. Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg