Gå til innhold

Min Audi 80 2,0E 94'

Ranger emnet


AleksanderR

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

 

Akkurat fått meg bil :)

 

Bilen har nå rullet 209 631 km om jeg ikke husker feil.

 

I og med at jeg er student har jeg ikke tenkt å få gjort så mye med det første, men det frister veldig å senke den, samt bytte sideblinklys til klarglass, fjerning av 80-emblemet bake og noen fete felger.

 

Motormessig er den daff, 90 gamp som sagt. Lurer litt på å sette inn K&N-filter eller noe annet, bytting av eksosanlegget står også på min ønskeliste :p

 

Noen tips til billige endringer med det første? :)

 

 

Her har jeg et par bilder som ble tatt under prøvekjøringen, min far ordnet alle papirene for meg mens jeg fortsatt befant meg i Sandefjord.

 

Jeg lurer ganske mye på hva slags felger jeg kan ha på, og hvor maksgrensa for størrelse hva felg og dekk angår - med originalt understell?

 

GetAttachment.jpg

 

GetAttachment1.jpg

 

GetAttachment2.jpg

Endret av AleksanderR
innsetting av bilder

VW Passat 1,9TDI 1998. Green!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis me fin bil.

 

har selg 16" på min og synest de er litt får lite og tror kanskje 18" blir litt får mye igjen.

hvite blinklys koster ikke allverden(ca 160 på biltema). har 40/30 senk, den blir lav men ikke lav nok så vill selv ha mer senk.

embleme bakpå er enkelt å fjerne men på min ble det me litt av klarlakken bakpå så jeg må våtslipe å rubbe de opp igjen, brukte ett syltynt skruhjern og la en trekloss over sånn jeg ikke skadet lakken så bare vippet de av.

link til min: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/224073-nilsenracing-audi-80-prosjekt.html

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Gratulere med go bil! 2,0E = 116 hk innsprøytning, 2,0S = 90hk monopoint innsprøytning.

 

Fiks deg hvite blinklys, 60/40 senk og 17" felger. Da trenger du ikke mer utseende messig. Evt kameigrill (noen synes det er stygt, noen pent).

 

Alt som har med eksos og luftfilter er bare lydtrimming. Kanskje du klarer 1 til 2 hk;) Kvassere kam koster 2-3000 og vil gi deg kanskje så mye som 10hk mer. Videre så er Weber forgassere et must, da nærmer du deg oppimot 130-140hk.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår