Gå til innhold

The Fast and The Furious 4

Ranger emnet


Næssen

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AHHH! Da fikk jeg endelig ræven i gir og fikk sett denne filmen =P

Faen som jeg satt med et smil om munnen på slutten. Her lukter det oppfølger på laaaaang vei. Eneste jeg savnet i denne filmen var Jesse og Vince fra den første filmen =)

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er du så sikker på det?

 

Jeg vet ikke noe sikkert men velger å tro at det er snakk om at de er i rekkefølge alle filmene....

 

Så Han(japsen i begynnelsen på den nye , kjører Veilside RX7 i TD) står opp fra de døde han då altså?

 

Du bør se filmene en gang til, så skjønner du i hvilken rekkefølge de er ment for å være.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Han(japsen i begynnelsen på den nye , kjører Veilside RX7 i TD) står opp fra de døde han då altså?

 

Du bør se filmene en gang til, så skjønner du i hvilken rekkefølge de er ment for å være.

 

Jeg tror at starten på 4ern er fra tiden hvor Brian kjører med Rome, i 2Fast 2Furious, ettersom ingen av dem er med i den filmen

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at starten på 4ern er fra tiden hvor Brian kjører med Rome, i 2Fast 2Furious, ettersom ingen av dem er med i den filmen

 

Ja, etter den første er det jo en minifilm hvor brian ankommer Miami, hvor andre filmen starter. Derretter nye 4`en og så Tokyo Drift til slutt.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt rett. Filmen har tydeligvis blitt delt opp:

 

The beginning of the movie -- when Toretto is talking to Han -- takes place before Tokyo Drift and after 2Fast 2Furious.

 

Han then goes off to Tokyo, and Dom subsequently follows to Tokyo when he leaves his girlfriend, Letty. When Dom leaves, Letty goes and works for the cops (with Brian) in California, so she can clear Dom's record, and have him [Dom] return safely so they can be together again.

 

This is when Fast and Furious: Tokyo Drift takes place.

 

Then, a couple of years later (2009), Dom's sister (Mia) calls him and lets him know that Letty has died -- and Dom comes back to California.

 

The rest of the movie, from the funeral on, takes place in 2009.

 

The movie HAS to take place in 2009 because there are a few cars in the movie that are only made in 2009. The first being the Nissan Skyline GT-R, which Brian is shown as a possibility of one of the cars he could take from the impound lot (in the movie, it's red). The second being the 2008+ body style Ford Mustangs.

 

The third, and far most obvious car, is the 2009 Subaru Impreza STI that Dom breaks into in the impound lot. This is the car that Brian drives for the remainder of the movie.

 

The producers of the movie would NOT allow the main character in the movie (Brian) drive a car from 2009 if the whole movie took place in 2006.

 

Thus, the bulk of this movie takes place in current day.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje handling, og sjølvsagt animering, men tykte det var lite bilkøyring, og litt for lite plastikk, men det er då meg. Framleis Tokyo Drift som er favoritten, men så er eg nok meir "den" type person framleis.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje handling, og sjølvsagt animering, men tykte det var lite bilkøyring, og litt for lite plastikk, men det er då meg. Framleis Tokyo Drift som er favoritten, men så er eg nok meir "den" type person framleis.

 

TD er jo den dårligste filmen i hele serien. Ekstremt dårlig handling og dårlige skuespillere. Eneste positive var freshe biler.

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår