jansim Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Jeg kan kjenne at den ene bremseskiva bak på venstresiden er varmere enn den på høyresiden.. Jeg har nettopp skiftet bremseklosser, calipper, og skiver på verksted. Jeg merker ikke at bilen tar til venstre (eller høyre) når jeg bremser Noen som vet hvor problemet ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Høres ut som de kan henge på. Jekk opp bilen og kjenn om bremsene henger på. Det kan og være håndbrekket, særlig hvis det er kaldt der du bor. Uansett ville jeg jekket opp det aktuelle dekket og sjekket om det triller fint. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansim Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Har jekket den opp nå.. hjulet går like bra rundt som de andre. Bor i Bergen så her er det ikke kaldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Defekt hjullager på ene siden? Slitt lager utvikkler også varme. kjenn etter slark og lyder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg