Langemyr Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hello Vurderer å kjøpe meg en Corrado nå. Derfor lurer er på om dere som har erfaring med de kunne gi meg tips ang rust og andre typiske feil som er vanlig. Er det foresten noen som vet hvor mye det koster å få bytta toppakning på g60? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Kjøper du Corrado bør du belage deg på å skru selv. Er jo en gammel bil blitt, så litt skruing er ikke til å unngå. Billigere å kjøpe verktøyet som trengs og en Bentley manual for Corrado, enn å sette det bort. Er ikke så vanskelig å skru av toppen, men på 8v er det litt plunder å komme til bolter ved innsug og eksos da de sitter på samme side. Største problemet med Corrado er forrige eier! Sjekk ladetrykk i kjørecomputer om det er G60, og sjekk at det ikke er mye olje i slangene ut fra g-laderen. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Ok takk Er mekanikerlærling så har litt peiling, men hvordan skal ladetrykket være på g60. OG en bil med gåen toppakning og veldig slitt intrenør er det vært mer en 20000? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 20000? Normal pris på en rado g60 89 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 20000? Normal pris på en rado g60 89 Da er vel en del "problemer" inkludert i prisen vil jeg tro..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Syns ikke 20k for en corrado med litt enkle problemer er så mye. SÅ lenge den er grei ellers så. Syns disse bilene er alt for billig! Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Syns disse bilene er alt for billig! Tjaaaahh. I det lange løp så er det vel neppe noe som er billig ved og ha en Corrado ? :P Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 huh? hvilke biler der ute er billigere å trimme enn rado? Dessuten blir mange av disse bilene ganske rævkjørt i løpet av levetiden. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 skulla eg ha kjøpt en corrado no. så skulla eg ha kjøpt en til 15-20000k kr. enda me at du kjem til å bruke flere ti tals tusen uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Ja, d er sikkert at du må koste mye penger på en Corrado? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Jeg kjøpte min, for 3 år siden, for 15.000 og har nesten ikke hatt utlegg på den. Nå er den jo ikke strøken, men funker som bare søren :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg