_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 ser jo veldig bra ut :D stemmer for film på lyktene Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 (endret) ser jo veldig bra ut :D stemmer for film på lyktene Venter på at alex skal gidde å prøve sine først. Må vite hvordan lyset blir før jeg orker å montere. :) Tukler fortsatt litt med bilen og har funnet en veldig fin plassering for ballaster. Her er noen bilder til dere:) Disse er kun testplassert med strips, men slik de sitter på bildet, så sitter de godt nok til å kunne brukes på den måten. Velger å vente til intercooleren er montert med å plassere de, men det er veldig god plass i fangeren, og det er ikke om og gjort at ballastene skal vises, mener jeg. I mellomtiden så kan dere jo gi meg link til lyktefilmen, så kan jeg bare bestille det. Liker jeg det ikke, så er det jo bare å ta det av. Cheers Endret April 9, 2009 av plogenA4 Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 fornuftige gutten :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 sotfilm;) http://www.lamin-x.com/Default.asp?Redirected=Y# Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Takk skal du ha! Lagret linken jeg, så skal jeg se hvor fornøyd jeg blir når jeg setter på facelift-lyktene foran. Går jeg for sorte lykter foran, så må det jo mere sort på bilen også. Har faktisk sorte blinkers liggende fra den forige bilen da :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Jøss påske er kjedelig... Tok å skiftet plass på turbotrykksmåleren jeg, bare for å leke meg. Hadde et asgebager til overs. :) Den som satt i bilen fra før av lever fortsatt: Carbongreia er bare noe film som sitter på utsiden tror jeg. Var slik når jeg kjøpte det forige interiøret mitt på sølvflisa. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har du valse selv eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Har du valse selv eller? Jepp, valse må man ha! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Såpass ja. Skulle ha valsa selv. Subber noe jævlig slik det er nå. Er det noen ulemper ved å fjerne noe av innmaten i hjulbuen? Med tanke på fukt og annet som blir kastet rundt der? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 har innmaten i hjulbuen jeg. Har bare modifisert den :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Modifisert den hvordan da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 (endret) Den ble ikke passende etter jeg valset/dro ut hjulbuen noe jævlig. Så under valsingen så tok jeg ut denne innmaten og når jeg da festa den igjen så måtte jeg varme den opp og strekke den ut. Festet den på innsiden av kanten med sikaflex bare. Men du som er i den situasjonen der du avskyr lakken din, må ikke nøle med å valse. Grunnen til at mange frykter valsing er skadene som kan bli i lakken. Det eneste som skjer er jo at det kan flasse litt i kanten, men det gjør det uansett etter hvert om du kjører lenge med blodig senk og 0 valsing, så da er det hipp som happ :) Ellers, hva synes du om den nye løsningen på turbotrykksmåleren? Har ikke bestemt meg for at den skal være der, men mtp at skuffen på det askebegeret var defekt, så var det bare å lage hull og se hvordan det ble :) Slik blir bilen seende ut etter toning ca: Endret April 11, 2009 av plogenA4 Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Skjønner, skjønner :) Skal prøve å få valset så fort som mulig. Må bare få tak i noen her som gjør det :) Løsningen med turbotrykksmåleren ble bra! Ser veldig bra ut, men hvordan blir det praktisk? Er jo veldig langt nede.. Nå er det vel ikke akkurat så ofte man trenger å se på den da :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Trenger vel nesten bare å se på den etter jeg har stilt opp turbotrykket og om jeg skal finne ut om den går som den skal, eller lader som den skal. Sitter aldri å stirrer på denne måleren jeg nei. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Da er det jo en veldig fin løsning :) Og jeg så bildet først nå.. Så veldig bra ut :) Synes RS4-felger i 18 er veldig pent på disse bilene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg