Gå til innhold

Prosjekt mellombass :)

Ranger emnet


thamule

Anbefalte innlegg

Skal bygge om dørtrekka mine fordi eg ikkje får nok mellombass.

 

Har eitt 6,5" Seas Lotus Performance frontsett. Dette er montert i ei 22mm sponplate i døra som er limt fast i dørtrekket. Elementet jobbar voldsomt, men eg får ikkje nok mellombass. Får faktisk nesten meir bass når eg demonterar elementet frå døra og held det i handa :hvaskjera

 

I dag ser det slik ut:

bilde057.th.jpg

bilde058.th.jpg

 

Skal derfor lage meg ein kasse til kvart element i døra. Materialet blir glasfiber. Tenker å bygge noko som lignar dette, men eg har kun ett element i kvar dør:

 

438_DSC00129_1.jpg

438_DSC00145_1.jpg

 

 

Handleliste:

  • Elektrisk vindusheis(nesten i boks)
  • Beige Vinyl
  • Glassfibermatter og Polyester
  • Lim og diverse ting og tang

 

 

 

Er svææært open for innspel på eit par punkt:

  • Kor mange liter kan eg klare å lure ut av ein slik konstruksjon?
  • Og blir det nok?
  • Kor i all verden får eg fat i vinyl som matchar fargen på dørtrekket?(Til ein billig penge)

Endret av thamule

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi deg to råd som jeg har fått når jeg har stillt samme spørsmål som deg.

1. Ikke støp med polyester, bruk heller epoxy. Det koster litt mer, men det lukter ikke (etterherder ikke i lang tid) slik polyesteren gjør. :)

 

2. Kutt hull i dørtrekket bak elementet (som det er gjort på bildene) og la hele dørtrekket fungere som en baffel, og hele døra som en slags kasse. Du får rett og slett ikke nok liter av en lukka konstruksjon til at du får noen massiv mellombass.

 

Vinyl i riktig farge kan kanskje InstallBay hjelpe deg med å skaffe. Om ikke, så vet de nok hvem som kan ;)

 

Håper det var til litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om balanse kontrollen helt til høyre eller venstre = mer bass, bytt om på pluss og minus på ene høytaleren.

 

Om du har sub, og har bedre mellombass uten suben, bytt om + og - på suben (om du har en 0-180* bryter på subforsterkeren prøv å flytte på denne) , eventuellt bytt om + og- på BEGGE mellombassene.

 

Jeg har selv 6,5 tommere i dørene med tilnærmet samme specs (altså T/S parametre) og mine er også montert med døra som kasse, dette fungerer utmerket hos meg, men jeg kjører trossalt med 2 stk i hver dør

Photo-0102.jpg

og med 200Wrms per par

Endret av FE3T
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skal vurdere det med epoxy, men som student går det på kroner og ører så blir det store forskjellen blir nok polyester valgt. Men rådet er notert!

 

Når det kjem til det andre så har eg i dag heile døra som kasse, dette fungerar ikkje skikkelig, men eg skal ta ei lytterunde slik FE3t anbefalar og poste kva resultat eg fekk. Det er absolutt mulig eg har fasefeil ein plass.

 

Forsterkaren har ikkje 0-180* faseendring så det kan eg ikkje endre på, men skal prøve å bytte litt kablar. Subbane er i fase med kvarandre, det veit eg, og mellomtonane i fase med kvarandre også, men om subbane og mellomtonane er i fase med kvarandre det har eg faktisk ikkje tenkt på og det skal eg ta å sjekke før eg igjen begynner å bygge om. Takk for tipset!

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om balanse kontrollen helt til høyre eller venstre = mer bass, bytt om på pluss og minus på ene høytaleren.

 

Om du har sub, og har bedre mellombass uten suben, bytt om + og - på suben (om du har en 0-180* bryter på subforsterkeren prøv å flytte på denne) , eventuellt bytt om + og- på BEGGE mellombassene.

Merka ingenting på balansejustering.

 

Eg tok å bytta pluss og minus på begge subbane i staden for å gjere det på mellomtonane(blir vel samme effekt), men merka egentlig ingen forskjell trur eg. Så trur ikkje det blir noke forstyrring her. Synst eg har for lite mellombass sjølv når eg ikkje har suben tilkobla så trur ikkje det er her problemet ligg. Fann forresten ut at eg har fasejustering på spelaren så viss eg kjøper ein signalkabel til og koblar subben på eigen signalutgang på spelar så kan eg justere fasen herifrå. Så det skal eg ta å prøve. Får legge opp litt større strømkabel og ein ny signalkabel i påska og sjå om eg får noko effekt ut av det.

 

Eg spelar ein cd på anlegget i stova og får rett lyd, så går eg i bilen og der er lyden rett og slett feil. Eg høyrer ikkje bassen slik eg skal. Det kan jo kanskje ha litt med at bassen her ligg i bagasjerommet i staden for å stå i høgtalaren rett framfor meg i stova, men eg synst mellomtonane skal klare bedre! Har litt bråk i døra og, men det trur eg kjem av vibrasjonar mellom dørtrekket og døra på enkelte stader. Men dørtrekket sitt fast. Kanskje eg skal lage meg ein liten kasse til eine elementet i påska og prøve å ta den inn i bilen og legge på golvet og høyre ka lyd eg då får. For det er noko som ikkje stemmer...

 

Eg trur det er dette som skjer:

mellombassen på 6,25" må være montert solid og TETT mellom forsiden og baksiden, om ikke så får du såkalt akustik kortslutning som eliminerer de laveste frekvenser
Endret av thamule

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår