Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

GTI-leppe er sterkt vurdert, må bare få råd først. Har et minimalt bilbudsjett, så det meste gikk til senk der. Har også sett at noen monterer duckbill-leppe, men vet ikke hvordan det passer inn.

 

Grillista har jeg prøvd å fjerne, men skruene er ødelagte, så jeg må være litt slem. Men har tenkt å lakkere grillen, emblemet og lista matt sort, og se hvordan det blir, før jeg fjerner den helt.

 

Men hvordan tar jeg av ekstralyktene i grillen? Er noe klips og justering og greier, men skjønte ikke helt hva som løsner de fra festene. Er litt lei av å skru og egentlig. Vil bare cruise litt i noen dager framover før jeg gjør noe mer:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville satset på å kjøpe GTI-leppen til mk2.

 

Bare bruk vinkelsliperen til å fjærne skruene, så får du listen vekk :)

Tror ekstalysene er skrudd på baksiden av grillen. Men er ikke sikker siden jeg ikke hadde ekstralys på min mk2..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok mk2-leppe ja.

 

Det er 2 skruer i framkant til justering, men på den tredje plassen er det bare en pinne uten gjenger. Får se på det når jeg orker. Gidder ikke mer i dag. Skal drikke øl nå:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss litt på bakluken med P240 til du kommer til metallet enkelte plasser, og så gå over med P400. Da ser det slitt ut plutt at det blir fett når det begynner å ruste der du har kommet til metallet :D Bakluker til mk2 finnes det nok av!

 

Da blir det noe sånn som dette:

898878391_70e775950f.jpg?v=0

(Men du trenger jo bare ta bakluken)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt litt på det. Må nesten finne ei bakluke først. Har ikke lyst til å ødelegge noe jeg har bare en av. Skulle gjerne hatt noen tøffe klistremerker og. Litt gamle, som f.eks. Gulf, Pennzoil, gammel Esso-logo og sånne ting.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo ha en i samme farge. Så du kan jo bare pusse på den du har. Om du senere bestemmer deg for å skifte får du finne en i samme farge, eller kan du finne en i en annen farge så kan jeg lakke den for deg ;)

 

Her er enda et bilde

http://i837.photobucket.com/albums/zz293/ratsat/022.jpg

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Passaten er skamtøff! Har sett litt på den. De engelskmennene på http://www.rat-look.com har noen syke biler, men jeg vil ikke ta den så langt ut.

 

Det får bli med tiden, om jeg finner ei billig bakluke. Får begynne med noen klistremerker og sånt:) Om du lakkerer er det greit det:) Er ikke lange biten å kjøre heller:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel motsatt darty? lavere inpress så kommer felgen lengre utover? altså at innerste side av felgen kommer nærmere senter av felgen :P eller er jeg på jordet nå^^?

menneh, er enig med den grill lista, passa ikke inn. få heller på crom øyelokk som jeg har på min. billig og tøft er det :)

 

Edit: så ikke at det var ei side til med svar her! men men sånn går det nå..

er jo ei side som selger slike sett med Old school kristermerker, BP, castrol o.l men husker ikke navne på sida :P de skulle du hatt på luka! :)

Endret av TurboAlven

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg og trodde, men ble litt i tvil. Tror jeg skal bore bort skruene til lista og ta den vekk, men vi får se når jeg gidder. Skal snart på jobb og...

 

Gratulerer med dagen folkens!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt noen kvister og flagg ja, og ei mai-rose i grillen, men det var ingen av de åpne butikkene som hadde det i dag. Har kjørt en liten tur, og Golfen har blitt en skikkelig headturner!:D Kjørte mellom masser av folk, og de snur seg, gliser, ler og peker:D Kom etter en politibil i ei rundkjøring, og han snudde seg flere ganger for å se=p

 

Mange synes nok det er stygt, men det driter jeg i! Jeg får mange rare blikk, og det er mission accomplished for meg:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår