Gå til innhold

kompressor vil ikke lade

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hallo jeg hae en lightning som brått kompressoren ikke ladet lengere på når jrg kjører. men når den står i fri å jeg ruser går bost måler`en opp. noen som hvet hva det kan være?

 

Rör sig boostmätaren bara när du är i "park" läge ?

 

Enda jag kan komma på är vacuum läckage.

Fungerar vacuumklockan som den ska ?

Click here to see:

MY RIDE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rör sig boostmätaren bara när du är i "park" läge ?

 

Enda jag kan komma på är vacuum läckage.

Fungerar vacuumklockan som den ska ?

 

ja den gjorde det da jeg skulle kjøre den i sta igjenn å da ladet den igjen.prøvde å gi på forsikti før bilen var ordentli varm å ladet den. men når bilen ble ordentli varm ladet den ikke å det sjedde ikke noe når den sto i park eller nå, men hører kompressoren godt når jeg gir på. jeg tenkte først at det kunne være wastgaten(eller hvordan det skrives) sto oppe hele tiden men det gjorde den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den gjorde det da jeg skulle kjøre den i sta igjenn å da ladet den igjen.prøvde å gi på forsikti før bilen var ordentli varm å ladet den. men når bilen ble ordentli varm ladet den ikke å det sjedde ikke noe når den sto i park eller nå, men hører kompressoren godt når jeg gir på. jeg tenkte først at det kunne være wastgaten(eller hvordan det skrives) sto oppe hele tiden men det gjorde den ikke.

 

Enklast att se om den fungerar är att nån startar medans du tittar på den.

Den sitter på förarsidan om kompressorn längst bak.

Det är en liten arm längst ner som ska öppna spjället i kompressorn när bilen startas. Gör den inte det är det dags att byta.

 

När man kör bilen ska den vid belastnig stänga sig. (svårare att kolla)

 

 

Mvh

Click here to see:

MY RIDE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki . den lader når bilen er kald se å når bien blir varm så slutter den å lade. rare greier altså. men kan det kansje være det du nevnte alike vel?

 

Den slutar inte och ladda, eftersom den mekanisk. Men det kan va så att den inte visar på mätaren eftersom vacuumet försvinner när den blir varm, förmodligen pga vakuumklockan eller läckage någonstans.

 

Kan du ta en bild på hur det ser ut, kanske jag kan se vad problemet är.

 

 

Mvh

Click here to see:

MY RIDE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo har vært opptatt i helga men skal prøve å rekke å ta noen bilder i morgen

 

hello igjen vært opptatt i det siste se men jeg å en kamerat har tittet på bilen i dag å tror det er den lille vakum pumpen som den grønne slangen på bilde ditt går til. får vi tok av den å kjørte pent å da begynte den å lade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello igjen vært opptatt i det siste se men jeg å en kamerat har tittet på bilen i dag å tror det er den lille vakum pumpen som den grønne slangen på bilde ditt går til. får vi tok av den å kjørte pent å da begynte den å lade

 

er el kansje bare en ventil sak? hvet du hva den heter?? så jeg får bestilt meg en ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår