Monthy Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Som overskriften sier så lurer jeg på om noen har erfaringer med EBC standard bremser. lurer på om jeg skal gå for disse på min \97 ford mondeo. takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Jeg har disse på Preluden. Funka bedre enn de som satt der fra før av hvertfall :P Pluss at de kosta meg 380kr istedet for 1000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Jeg har/hadde EBC "Green stuff" på Preluden. Resultat: Null bedre bremseeffekt (helt nye, rengjorte, blanke bremboskiver) og masse støv. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Har fått montert 13.5" wilwood GT bremseskiver med 6 stemplede kalippere. Hawk bremseklosser. Føles og merkes, aldri vært borti kraftigere og presis bremsekontroll. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Redstuff er MYE bedre.Støver minimalt og sinnsykt biting. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Har fryktelig god erfaring med de som kollevold selger, Ferrodo. Bremser meg forbi de aller fleste i svingene :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 (endret) Vet om flere som har brukt skivene og fått kast i de etter kun kort tid (R32 345mm og G60 280mm). Og sett flere eksempler i England på at friksjonsmaterialet smuldrer opp. På mine Ferrodo klosser løsnet bremsebelegget fra backing platen, så nå er jeg tilbake til Mintex. De støver, men fungerer bra og er greiet å fjerne støvet Endret Mars 13, 2009 av Polo Classic Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaronn Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Kjøpte Green stuff i fjor sommer. De er helt ræva. De biter elending, tror jammen de biter dårligere enn de originale. Og de støver mye mer.... never again. Her blir det nok nye bremser, og vurderer ferodo eller mintex og nye skiver. Litt off topic, men håper noen kan svare kort på hva jeg bør velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg