Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet


Retteåsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hallo hallo til dere som er trofaste og følger med på tråden min!

Denne tråden vil også bli lagt ut på VACN bare jeg melder meg inn over nyttår! inntil da får dere følge meg her!

 

Jeg har nå fått tak i donor bil! Den er kjøpt og betalt, hentes på lørdag! Bilen jeg skal plukke deler fra er norsk og jeg gleder meg veldig til å total forvandle bilen min til noe med litt mer futt i :)

 

Bilder kommer da jeg har hentet bilen! Kan røpe litt slikt som at jeg planlegger lakkert understell i bilens farge pluss strøken rund baut! Tid har jeg nok av og bilen er ferdig da den er ferdig! Ikke noe haste prosjekt til gatebil denne gangen!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt ting til salgs her fra bilstereoen som satt i i sommer Sjekk ut tråden her:

Golf 2 Dørtrek, Støpt i glassfiber til Bilstereo!

 

Som sagt bilder av donor bil kommer til helga da er det bare å spørre om dere ser noe dere vil kjøpe! Så skal jeg si om jeg skal ha det selv eller evt pris :)

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess det skal jeg :D Melder meg inn bare den 15 kommer stipend da vettu ;) hehe Gleder meg til å hente delebilen nuh og begynne å skru igjen! Arbeidslysten har kommet tilbake! Endelig skal jeg få noen sikkelig godsaker mellom hendene :D

 

Men jeg er fortsatt ute etter to ting!

Smale lister slike som er orginale på GTI/G60!!

Og et instrument som har digimåler i midten, slik som sitter i 16v'en, fordi det som sitter i delebilen har de klistret slike røde stygge lapper de har printet ut! Noe som IKKE er fint!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps da er bilen henta, Og det gikk egentelig bra! Bortsett fra vi sleit litt med å få bilen på hengeren! Venstre bakhjul hadde låst seg! Men bilen skulle med enten den ville eller ikke! Det gikk overraskende bra ingen ting av felger eller fangere ble ødelagt under transport, noe mer enn det var fra før iaf :D

Bilen starta MED EN GANG da vi kom hjem, det raklet litt fælt i clutchen men det hadde jeg jo regnet med! Men så du bortfra det så var det AHH god lyd :D

Siden vi trøblet litt med å få bilen på hengeren da vi skulle hente den så tok dette lengre tid enn håpet, slik at det ble litt stress siden jeg skulle tilbake til Lillehammer etter vi hadde fått bilen hjem i Solør!

Så må ærlig inrømme at jeg fikk ikke tid til å ta bilder og kose meg noe særlig med bilen da jeg kom hjem! Men jeg skal gjøre det da jeg kommer hjem lillejulaften :D

Jeg tok et bilde med mobilen som jeg legger opp senere!

 

Delebilen er nok en 3dørs :P

 

Stay Tuned!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps da er bilen henta, Og det gikk egentelig bra! Bortsett fra vi sleit litt med å få bilen på hengeren! Venstre bakhjul hadde låst seg! Men bilen skulle med enten den ville eller ikke! Det gikk overraskende bra ingen ting av felger eller fangere ble ødelagt under transport, noe mer enn det var fra før iaf :D

Bilen starta MED EN GANG da vi kom hjem, det raklet litt fælt i clutchen men det hadde jeg jo regnet med! Men så du bortfra det så var det AHH god lyd :D

Siden vi trøblet litt med å få bilen på hengeren da vi skulle hente den så tok dette lengre tid enn håpet, slik at det ble litt stress siden jeg skulle tilbake til Lillehammer etter vi hadde fått bilen hjem i Solør!

Så må ærlig inrømme at jeg fikk ikke tid til å ta bilder og kose meg noe særlig med bilen da jeg kom hjem! Men jeg skal gjøre det da jeg kommer hjem lillejulaften :D

Jeg tok et bilde med mobilen som jeg legger opp senere!

 

Delebilen er nok en 3dørs :P

 

Stay Tuned!

Retteråsen

godt den starta da.. hehe.. det var god lyd i den ja.. du får si ifra hvis du skal selge det senkesettet du har på golfen din nå da :p hehe

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår