mondeotor Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 hei. jeg driver og bytter hjullager bak på en ford ranger. den er bakhjulsdreven med stiv bakaksel. har kommet til lagre men det sitter som faen. noen forsjellige tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 varm litt opp rundt lagret.. På yttersida. Må du ikke ha presse/ters for å få av lagret btw? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Tæsj det ut, med slagtæsj e.l. Det er vel ikke presslager? eller er det konisk lager? sitter det på trommel eller på akselen? Kan hende du må ut med aksel og banke det av også.. Bilder hadde vært fint, og kanskje litt mer info, da jeg er usikker på hvordan disse bilene ser ut inni der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeotor Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Tæsj det ut, med slagtæsj e.l. Det er vel ikke presslager? eller er det konisk lager? sitter det på trommel eller på akselen? Kan hende du må ut med aksel og banke det av også.. Bilder hadde vært fint, og kanskje litt mer info, da jeg er usikker på hvordan disse bilene ser ut inni der :D[/ har tatt ut stikk akselen og lagret sitter inni der stikkakselen sto. og det sitter som satan. har ikke noen bilder enda. har prøvd med glide hammer og egen avdrager men bøyde 1 cm sjukt stål så da sitter det godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Vet ikke hvordan ford er (for er ikke fordmann). Noen har en plate rundt som en må løsne før en kan ta ut lageret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 sveis på lageret så trekker det seg sammen når det blir kaldt ,da er det bare og dra det ut.vær stø på hånda når du sveiser!har gjort det på denne måten mange ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeotor Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 tør ikke sveise på det. alle kulene er ute så bare lagerbanen sitter igjen. har laga en avdrager og jeg får ikke vridd noe mer. skjønner ikke at det kan sitte så jævlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg