swendzen Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg sliter litt med to ting. Den ene er at jeg ikke får av dørpanelet. Jeg har letet i mange timer nå, uten å finne en eneste skrue som løser panelet. Det andre er at jeg har ikke lys i lcd skjermen til varmeapperatet. Noen som kan hjelpe med disse bagatellene? Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Det sitter to skruer oppe på panelet, en framme og en bak. I tillegg er det skruer inni dørhåndtaket. For å komme til disse må du vippe ut noen små deksler som sitter i underkant av håndtaket mener jeg å huske. Døråpneren må også løsnes, er festet med en skrue. Etterpå kan dørpanelet løftes rett opp og vippes ut. Om du har elektriske vindusheisere så koples de fra panelet med en plugg, de med sveiv er festet med en skrue. Wiren til døråpneren vippes av, dette kan også gjøres mens panelet er på. Det sitter en miniatyr glødepære bak lcd-panelet. Kan loddes ut og byttes. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Forran eller bak? Forran og bak er det to skruer helt øverst på dørpanelet både forran og bak, men de synes kun når døren er lukket opp. Du må også ta av fremdekselet på håndtaket du tar i når du lukker døra, sett en flattrekker i sprekken og så spretter den av. Her er det to skruer, en helt i toppen og en er i bunnen. Ta av dekselet hvor dørhåndtaket var festet i "carbonlook" feltet, dra døråpneren forover og ta den ut. Løft dørpanelet rett opp. Voila. Lyset i LCDen vet jeg ikke, har ikke dette selv. Men antar at det er en pære bak der. /hit Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swendzen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 tusen takk for hjelpen. Men vet du/dere hvordan jeg får ut lcd`en så jeg får byttet denne pæren? letet sånn smått etter en plass. Å eneste jeg kom fram til var at jeg måtte skru ut HELE panelet. Å det er litt stress :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg