Hot Rod Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg har også AEM. Har ikke installert den og bilen er ikke kjørbar ennå, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten. Men sjekket litt rundt på nettet før kjøpte den og mange hadde mye bra å si. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Takker for alle tips og komentarer! http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor http://www.aempower.com/ Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Vil også anbefale AEM sin kontroller. Enkel og veldig bra. En annen (litt mer avansert) favoritt er Innovate Motorsport sin LC-1 eller LM-1/LM-2. Ja lykke til med mappingen av forgasser motorn, jeg skal kjøpe meg en moped og en motorsag og mappe. Men det som er vanlig på sugemotor forgasser er ikke og trixe med dysene. bytting av forgasser. Har skrudd mere v8'ere og turbobiler en dere har sett. Men da skal jeg ikke legge meg mere borte dette tema'et.. Er det mulig. Enda bra hjemmesiden til "tuning firma" hans ikke er oppe. Han trenger noen år og en lass med bøker for han bør åpne den nettsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 En annen (litt mer avansert) favoritt er Innovate Motorsport sin LC-1 eller LM-1/LM-2. Synd at jeg ikke fant den siden litt før. Har bestilt meg AEM's måler. Ser ut til at Innovate Motorsport's sine er hakket bedre/ mere avansert. Takker for tips ;) Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Er det mulig. Enda bra hjemmesiden til "tuning firma" hans ikke er oppe. Han trenger noen år og en lass med bøker for han bør åpne den nettsiden. Det er vel en grunn til at han har det nicket :D Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg