Gå til innhold

Mitt lille prosjekt. Passat 3b (oppdatering 17.08.2010)

Ranger emnet


Ventostian

Anbefalte innlegg

Har hvert veldig lite innom her i det siste skal jeg innrømme.

MEN, det har skjed litt saker og ting med bilen i løpet av sommer mnd. Har fått montert på senkesett:) 60/40 senk, ble hvertfall veldig fornøyd. Har også montert hella micro de lykter i grøftlysinsatsene, pærene ble spist opp i de gamle lyktene som fulgte med settet. Det neste som står på lista nå er utskifting av hele forstillingen:) Gleder meg=)

 

Smeller til med litt bilder=)

 

Før senk naturligvis, hadde en liten shoot med noen kompiser, etter senk bilder lengre ned;)

 

IMG_0586.jpg

 

IMG_0587.jpg

 

IMG_0588.jpg

 

Etter senking;)

 

IMG_0713.jpg

 

IMG_0716.jpg

 

IMG_0717.jpg

VW Passat 1,9 TdI

VW Caddy 1,4 Arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt xenon i grøftelys nå, så blir d bra tenker jeg. :-)

Så lampene spiste pærer? rart. :-(

 

Vet ikke om du så den Grønne Sedanen jeg hadde? Der hadde jeg svarte linselykter med angel-eyes.. D hadde passet vannvittig bra på din bil. :-)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=19638705

(Prisen i annonsen stemmer altså IKKE. Måtte bare erte litt på en masekopp etter jeg hadde solgt den.. Og plutselig fikk jeg ikke endret den tilbake.. hehe.. Den gikk til en kompis i Tvedestrand, så du ser den sikkert rett som det er. :-))

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt xenon i grøftelys nå, så blir d bra tenker jeg. :-)

Så lampene spiste pærer? rart. :-(

 

Vet ikke om du så den Grønne Sedanen jeg hadde? Der hadde jeg svarte linselykter med angel-eyes.. D hadde passet vannvittig bra på din bil. :-)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=19638705

(Prisen i annonsen stemmer altså IKKE. Måtte bare erte litt på en masekopp etter jeg hadde solgt den.. Og plutselig fikk jeg ikke endret den tilbake.. hehe.. Den gikk til en kompis i Tvedestrand, så du ser den sikkert rett som det er. :-))

 

 

Husker forresten ikke om det var meg du kjøpte grøftelysene av men.. Har solgt altfor mange av dem nå. Er jo liksom ikke så sjeldent lenger. :-/

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forresten ikke om det var meg du kjøpte grøftelysene av men.. Har solgt altfor mange av dem nå. Er jo liksom ikke så sjeldent lenger. :-/

 

 

Ja, pærene forsvant i grøftlysa. Tror ikke de lampene som stod i det grøftlys kittet var helt kapabel for norske forhold. Men håper det hjelper med linselyktene istede. De e nok noe tettere. SKal handle nye hovedlykter, blir nok noen med linse på nær og reflektor på langlysa. Det stemmer det at det er du jeg handler hos;) hehe... Har sett bilen stående på IMS oppe på siva;)

Endret av Ventostian

VW Passat 1,9 TdI

VW Caddy 1,4 Arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pærene forsvant i grøftlysa. Tror ikke de lampene som stod i det grøftlys kittet var helt kapabel for norske forhold. Men håper det hjelper med linselyktene istede. De e nok noe tettere. SKal handle nye hovedlykter, blir nok noen med linse på nær og reflektor på langlysa. Det stemmer det at det er du jeg handler hos;) hehe... Har sett bilen stående på IMS oppe på siva;)

 

Stemmer d. :-) Han jobber der..

Ville anbefalt de samme lyktene som på den. Det passer sinnsykt bra på burgunder bil.

Du har vel sett den til "Torslett" her inne?

 

Mulig jeg kommer til å bestille inn etpar sett av dem. Jeg vil ha svarte på min nye Passat..

 

MVH BVika

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer d. :-) Han jobber der..

Ville anbefalt de samme lyktene som på den. Det passer sinnsykt bra på burgunder bil.

Du har vel sett den til "Torslett" her inne?

 

Mulig jeg kommer til å bestille inn etpar sett av dem. Jeg vil ha svarte på min nye Passat..

 

MVH BVika

 

 

Ja, har sett den vettu;) Henter litt inspirasjon der... Heheh.

Får se hva slags lykter jeg velger. Er andre ting som skal på plass før den tid;)

VW Passat 1,9 TdI

VW Caddy 1,4 Arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du ikke?? Hva faen har xenon og gjøre i orginale lyktene dine?? Godt du ikke bor i nærheten av meg.. Du hadde ikke hatt mye lys igjen vis du hadde truffet meg på en mørk høstkveld...:fingers:

 

Du har virkelig mange gode innspill å komme med..

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da.. Men da får du ny fanger, og sikkert nytt eksosanlegg. Om du legger en minimal sum, om noe i det hele tatt, så får du eksosanlegget til en 4motion/syncro. Så får du en endestuss på hver side. :-) Det er nice.

 

Du får se d positive av å stå fremst da. Du ødelegger ikkje tåkelys eller xenon. :-)

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår