Gå til innhold

Fortell andre om ditt senkesett

Ranger emnet


Atlinho

Anbefalte innlegg

Hoi

 

Tenkte det kunne være kjekt med en tråd hvor folk som har senket bilene sine kunne skrive inn hva slags senkesett de har, hvor de kjøpte dette, om de er fornøyd osv. Kan være nyttig for folk som har planer om å senke bilen sin.

 

edit moderator: dette skal da gjelde for bilene som hører inn under dette forumet.

 

Sett det gjerne opp slik som dette for å holde det oversiktlig:

 

Mitt senkesett:

 

- Fjører/Fjører&Dempere/Justerbart?:

- Hva heter senkesettet?:

- Hvor mye senker det?:

- Ble kjøpt fra?:

- Ca. pris?:

- Fornøyd?:

- Andre kommentarer?:

Endret av EyeLid

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som står på bilen min sto på da eg kjøpte den, men det er kun senkefjære på orginale dempere, og han som solgte den klarte ikkje å rote med TUV papir, og når eg skal på eu-kontroll og skal ringe inn på eiker motorshop for å få papir får eg som svar" siden du har røde fjærer, kan vi ikkje hjelpe deg, for vi har skifta leverandør og dei leverer svarte fjærer nå." so spør eg kem dei hadde som levrandør før og får som svar " same selskap, men dei har skifta navn" ????

da må no ve muli å grave fram noken papir frå eit arkiv eller liknande? og ho som svare på tlf når eg ringe dei e so avvisande og seie berre " jeg kan dessverre ikke hjelpe deg me dette" , ganske irriterande..

har funne nr på fjærene og lest da opp til dei men da va vist ikkje te noke hjelp..

Når eg jekka opp bilen, kan eg vri og bevege på fjærene framme:S ( bilen er senka 50-35) er det fordi fjærene er så mykje kortare enn dei orginale? blir ikkje fjærene ødelagt om du bruker senkefjærer på orginale dempara?

 

konklusjon: Ikkje så veldig fornøgd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som sitter på min er justerbart h&r senkesett!satt på bilen når je kjøpte den men aner ikke pris på det!:(

det er bestilt ifra ei tysk side så det kommer fra tyskland!chip er kjøpt på samme sted og sendt nedover til tyskland for omprogramering:)

når det står på maks høyde så senker det ca 30-40mm,men da har je ca 65-70mm extra å justere ned på!

er meget fornøyd med mitt så langt og har planer om å slippe den ned litt til sommeren:) kunne vært en liten anelse stivere bak men ellers meget godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som står på bilen min sto på da eg kjøpte den, men det er kun senkefjære på orginale dempere, og han som solgte den klarte ikkje å rote med TUV papir, og når eg skal på eu-kontroll og skal ringe inn på eiker motorshop for å få papir får eg som svar" siden du har røde fjærer, kan vi ikkje hjelpe deg, for vi har skifta leverandør og dei leverer svarte fjærer nå." so spør eg kem dei hadde som levrandør før og får som svar " same selskap, men dei har skifta navn" ????

da må no ve muli å grave fram noken papir frå eit arkiv eller liknande? og ho som svare på tlf når eg ringe dei e so avvisande og seie berre " jeg kan dessverre ikke hjelpe deg me dette" , ganske irriterande..

har funne nr på fjærene og lest da opp til dei men da va vist ikkje te noke hjelp..

Når eg jekka opp bilen, kan eg vri og bevege på fjærene framme:S ( bilen er senka 50-35) er det fordi fjærene er så mykje kortare enn dei orginale? blir ikkje fjærene ødelagt om du bruker senkefjærer på orginale dempara?

 

konklusjon: Ikkje så veldig fornøgd

 

prøv å søk opp de nr på siden til leverandør/merke på fjørene sine sider!manglet tuv papirer på mitt når je sku eu-godkjenne min så ble litt trøbbel der en stund men en kompis av meg søkte på nr på fjørene på h&r sine sider og da fant han tuv papirer på senkesettet mitt:)det bare printa vi ut fra nettet!fikk to sett faktisk for trodde det var eget papir på fjører og et på dempere,men fant ut det når je kom på vegvesenet at det bare var det ene papiret som passet på mitt så det andre kunne je bare selge el kaste fikk je beskjed om!:)hehe,men funke som faen det hvertfall:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte billig jalla coilovers til en kamerat av meg sin audi a4 98mod ifra ebay. senkesettet kostet 3400kr ferdig på døra. men det var mykere enn lesjøfors senkefjører,

kjøp kvalitet hvis man først skal kjøpe noe, feks KW Ver.3

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt,

 

H&R Streetperformance Justertbart Stivt og greit!

Rustfritt

Den rette sum av 14.000kr til min Avant.

Bestilt igjennom Sandnes elektrodisel, husker ikke leverandør.

Kjempe fornøyd!:)

TUV godkjent, dvs jeg har det i vognkortet.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt senkesett:

 

- Type: Justerbart

- Merke: Cobra/JOM

- Senker: Rundt 80 tror jeg

- Ble kjøpt fra?: Gjennom TOP GUN her på forumet

- Ca. pris?: 4500kr

- Fornøyd?: Stivt og fint, bilen sitter godt på veien

- Andre kommentarer?: Det er galvanisert, så det vil neppe være justerbart i evig tid da det kan ruste. TÜV godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å søk opp de nr på siden til leverandør/merke på fjørene sine sider!manglet tuv papirer på mitt når je sku eu-godkjenne min så ble litt trøbbel der en stund men en kompis av meg søkte på nr på fjørene på h&r sine sider og da fant han tuv papirer på senkesettet mitt:)det bare printa vi ut fra nettet!fikk to sett faktisk for trodde det var eget papir på fjører og et på dempere,men fant ut det når je kom på vegvesenet at det bare var det ene papiret som passet på mitt så det andre kunne je bare selge el kaste fikk je beskjed om!:)hehe,men funke som faen det hvertfall:):):)

 

Fant ut at det var ikkje på eiker motorshop han hadde kjøpt dei:) so fekk tak i dei til eu-kontrollen:D

Men fortsatt ein anelse dårlig:P

men skal kjøpe til ein golf 2, forslag til kor eg får tak i billig bra senkesett? er ikkje vits i å legge ut så mykje på ein slik bil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår