Gå til innhold

Fortell andre om ditt senkesett

Ranger emnet


Atlinho

Anbefalte innlegg

Angående det du sier der Håkon..

 

Kan du bekrefte/avkrefte at vmaxx og TA er omtrent samme shiten? Jeg sammenligna med en kompis sitt vmaxx, og det så fysisk HELT likt ut utenfom fargene på fjørene.

 

Vel, de er iallefall veldig like og jeg har hørt fra uoffisiell kilder at det er det samme. Kalles også JOM, Hiltrac og noen andre merker også.

 

Fargene på fjærene er jo ikke vansklig å bytte, TA har både røde og hvite fjærer blant annet.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du mest sannsynlig er blitt flådd gjør KW til et bedre sett? Forskjellen er at jeg vet hvilke komponenter som blir brukt på begge settene og der er det veldig mye likt.

 

Nå har ikke jeg noen interesse av og selge noen senkesett av noe spesifikt merke så jeg trenger ikke pynte på ting, men kan si det som jeg mener: FK var noe myk rusten dritt som ikke tålte vanlig bruk en gang. Det er hva jeg vet om FK.

 

KW ble kjøpt inn på grunn av godt rykte og varme anbefalinger. Koster mer enn FK, men det er vel som med alt annet: man får det man betaler for. FK var billig, det var det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen interesse av og selge noen senkesett av noe spesifikt merke så jeg trenger ikke pynte på ting, men kan si det som jeg mener: FK var noe myk rusten dritt som ikke tålte vanlig bruk en gang. Det er hva jeg vet om FK.

 

KW ble kjøpt inn på grunn av godt rykte og varme anbefalinger. Koster mer enn FK, men det er vel som med alt annet: man får det man betaler for. FK var billig, det var det ingen tvil om.

 

Det var vel FK AK-series du hadde? Kosta deg ca. 3500,- eller no?

 

Var gule ikke sant?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de er iallefall veldig like og jeg har hørt fra uoffisiell kilder at det er det samme. Kalles også JOM, Hiltrac og noen andre merker også.

 

Fargene på fjærene er jo ikke vansklig å bytte, TA har både røde og hvite fjærer blant annet.

 

Takker, som jeg trodde :) Er det jeg også har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har justerbart KW Inox-Line Variant 2 på bilen min.Rustfritt.

Høydejusterbart og uavhengig justerbart dempertrykk.

Bilen sitter som f.. i svingene og er ikke så hard at jeg må bruke nyrebelte på meg når jeg kjører.

Dagens pris er kr 13698,-

Kjøp hos Norsk Bildelsenter.

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14965&ASP=5582892&Type=Audi&Model=A4&Year=2009&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5582892[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2009[O]amp;Varegruppe=0358

Sjekk test: http://www.kw-suspension.co.uk/salt-spray-test.htm

Endret av Fastlane09

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har akkurat kjøpt meg Fk Highsport....fikk feil dempere så har bare fått på de foran. Ikke spesielt stivt men helt ok kombinasjon. Kvaliteten over lengre tid gjenstår å se da....

Etter hva jeg kunne se når vi reiv det av med stor iver så var det blått og rust-farga. Det var ikke de billigste til FK nei..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein PSS9:

 

- Fjører/Fjører&Dempere/Justerbart?: Høyde-, og stivhetjusterbart.

- Hva heter senkesettet?: Bilstein PSS9

- Hvor mye senker det?: Tüv sier 20-50, men lar vel seg slippe ned 100 hvertfall uten problemer.

- Ble kjøpt fra?: Usa, husker ikke butikken.

- Ca. pris?: Også usikker, men i følge FMS: ca 20 000,-

- Fornøyd?: Utrolig fornøyd, dette er definitivt det beste understellet jeg har prøvd - hvertfall på A4. På banekjøring føler man kanskje at det kommer litt til kort, men ellers er det som sagt overlegent det meste annet jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

FK Silverline X:

 

- Justerbart/hardhet/stivhet

- Lar seg slippe ned til 120mm ca?

- Ble kjøpt fra?: Effektlakk i Trondheim

- Ca. pris: 11 750 Nytt.

- Fornøyd?: Fungerer greit.. minuset er etter ei stund så satt senkeskåla seg fast =( "noen som vet kor man kjøpe en ny? pm meg iallefall=)" ellers jevlig stift å sitt godt på veien

AUDI A4TQ 96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår