Blix1 Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Heizann. har en 83 mod gti som ikke vill starte.. i hvertfall ikke når det er kaldt. tror kanskje det er kaldstart dysen! har kjøpt ny men den passer ikke med bensin slange inn på dysa. jeg har liten slange å den jeg fikk var en stor slange på. noen som har en liggende med tynn slange inn? betaler inntil 400 kr for den. jeg skulle gjerne ha hatt den på veien i gjenn. det er jo en grom bil. kjøpte den for ca 2 år siden. har stått til renovering siden det. nå er den komplett rieger styla og senket 60mm rundt. 3,5 tomms effekt anlegg. ca 130 hk. viss noen kan hjelpe meg med den kaldstartdysa hadde det vore topp. :D :) :cool: VW GOLF 1 GTI Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Kan desverre ikke hjelpe deg med kaldstartdysa, men vil gjerne se noen bilder av bilen dersom du har det... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 bilder! :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Bilder Og Bilder...takk;) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 det kommer bilder snart av bilen. viss noen av dere vet om noen kule ting til golfen min. som kan gjøre den tøffere gje meg et tips da? treneger enda den dysa. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Tror jeg har en blå fin 83' dyse liggende. Hvilken dimm er det på slangen din da? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Har ei hjemmelaga dyse, funker fett som F... Er jo svinlett å lage selv i dreibeink, ettersom det viktigste er at motoren får nok bensin, ikke hvor justert den er ;) Har ei ekstra dyse liggende tror jeg.. kan du få jævla billig, bare du betaler frakta.. 50-lapp+frakt? Passer rett inn i originalslangene.. bare å skru ut og bytte. Sjekke om jeg finner den.. send meg PM hvis du er interessert! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg