RS2 Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Har god i gang med det siste innkjøpet av leketøy en ny Golf MK1 ikke noen GTI denne gangen men man har jo en dele bil. Er akkurat ferdig for denne dagen å ribbe den nye og plukke deler av den andre. Lurte på om jeg skulle lakke/male den nye innvendig. Hva er da greit å bruke? Bengalak hvordan er det når det gjelder overflaterust?? Hvem sveiser bur og hva er prisen?? Gleder meg som en unge til Sigdal :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Pappa'n din sveiser bur... og da lover jeg deg at det blir ett solid ett ... :) og best av alt.. det er gratis :D (så å si...) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by Silverboy Pappa'n din sveiser bur... og da lover jeg deg at det blir ett solid ett ... :) og best av alt.. det er gratis :D (så å si...) Han ville ikke isted sa han :( ordner seg nok får bare spørre om han er glad i meg :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 æsj.. få tak i rør så sveiser vi selv.. kan da ikke være så himla vanskelig?? skal da vel bare holde taket oppe når du legger den opp ned på sigdal... trenger jo ikke se pent ut eller være godkjent noe sted.. blir så bra så :D ATSJO!! men seriøst.. hvor får man tak i bur? Rally bur og bur som er bygget til biler som skal brukes til vanlig.. altså med baksete.. (f.eks til Celica GT4 eller Impreza) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by Silverboy æsj.. få tak i rør så sveiser vi selv.. kan da ikke være så himla vanskelig?? skal da vel bare holde taket oppe når du legger den opp ned på sigdal... trenger jo ikke se pent ut eller være godkjent noe sted.. blir så bra så :D ATSJO!! men seriøst.. hvor får man tak i bur? Rally bur og bur som er bygget til biler som skal brukes til vanlig.. altså med baksete.. (f.eks til Celica GT4 eller Impreza) Du får jo aldri et komplet bur som ikke tar plassen til de baki bilen, men du fårkjøpt halv satser hos pedersen motorsport i sarpsborg, kollevold på lier toppen og de fleste rally butikker også er det en hel haug med folk som bygger et til deg. Men de husker ikke jeg navnet på i fobi farten, men mange i sverige også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by RS2 Han ville ikke isted sa han :( ordner seg nok får bare spørre om han er glad i meg :D Du får vise han filmen når golfen ruller og si at neste gang kan det bli værre, da skal du se at han sveiser et bur til deg ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by RS2 Lurte på om jeg skulle lakke/male den nye innvendig. Hva er da greit å bruke? Bengalak hvordan er det når det gjelder overflaterust?? Gleder meg som en unge til Sigdal :D Grattis... Når det gjelder maling, o.l. bruk Owatrol penetrende olje... kjempe bra mot overflate rust. har en liter stående. ring meg hvis det skulle være no! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 ...eller hammerite(hammerslagslakk), det står på boksen "males direkte på rust"... Jeg kjøpte "lage selv bur" på pedersen motorsport i serp, det var mye knot, men det var billig, kosta 2lapper... Kan skaffe deg brukte rallypiggdekk hvis kjerra holder helt til vinteren:D Håpløst å kjøre på veien med, men det sitter noe sinnsykt på snø og is!!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Et stoff som heter Brunox er også knallbra til å male rett på rust. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by suggen ...eller hammerite(hammerslagslakk), det står på boksen "males direkte på rust"... Jeg kjøpte "lage selv bur" på pedersen motorsport i serp, det var mye knot, men det var billig, kosta 2lapper... Kan skaffe deg brukte rallypiggdekk hvis kjerra holder helt til vinteren:D Håpløst å kjøre på veien med, men det sitter noe sinnsykt på snø og is!!! Brukte Rally pigg dekkk sa du??? Ja takk tar det jeg også. For jeg skal bare teste Alfa på is i vinter to dobble, sperre og ispigg Oooooouuuuuu kan det bli bedre. Så har du to 14" er det knall har du 4 er det super knall Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 nei, det er bare 15" brukt i nasjonal Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by suggen nei, det er bare 15" brukt i nasjonal Hmm 15" må finne no større fleger da men det tror jeg tar i hjulbuene framme. Søren au jaja skal prøve og finne noen 14" da :)) Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by suggen nei, det er bare 15" brukt i nasjonal Pris?????? Jeg har 2 stk 15" nå men kunne jo vært morro å prøved med 4 stk Så hva skal du ha for 2 eller 4 stk ??? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by RS2 Pris?????? Jeg har 2 stk 15" nå men kunne jo vært morro å prøved med 4 stk Så hva skal du ha for 2 eller 4 stk ??? Skaffer du understell til stoler stiller jeg som kartleser med to stk bøtter inkl 4 punkt....trenger bare endel slike først :skål: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by Audi90 Skaffer du understell til stoler stiller jeg som kartleser med to stk bøtter inkl 4 punkt....trenger bare endel slike først :skål: understell er på vei :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg