Smite Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ikke fått sjekket ut så mye mer da det har vært mye skole og jobbing, men nå lyser lampen hele tiden. Fra nøkkelen vris om, så virker jo som om det er ett elelr annet med noe væske muligens. Har fyllt i frostvæske, så hvis sensoren der virker kan det utelukkes. Latterlig at jeep presterer å utelate ett enslig symbol i håndboken som hører til bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 (endret) Edit: Nå skal jeg jaggu lære meg å lese på første side før jeg svarer ;) Endret Februar 28, 2009 av Raceworld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ikke fått sjekket ut så mye mer da det har vært mye skole og jobbing, men nå lyser lampen hele tiden. Fra nøkkelen vris om, så virker jo som om det er ett elelr annet med noe væske muligens. Har fyllt i frostvæske, så hvis sensoren der virker kan det utelukkes. Latterlig at jeep presterer å utelate ett enslig symbol i håndboken som hører til bilen! Med mindre du har en us-bok til bilen så er det vel importøren som har slurva i oversettelsen? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Symbolet er det samme som jeg har i min 2001 grand cherokee, så det er garantert til kjølevæskenivået. Men min har aldri lyst, dvs jeg har nettopp kjøpt bilen. Pluggen til sensoren for kjølevæskenivået var plugget ut og stripset fast ved siden av. aner ikke hvorfor. Har plugget den inn igjen men det lyser ikke i lampa uansett om jeg drar ut sensoren eller lar den stå vått nedi beholderen. Pussig. Siter Jeep Grand Cherokee Laredo Quadra Drive WJ 3,1TD 2000/2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 men en enkel tlf til ett verksted eller personlig fram møte??? kanskje de har en ide om en feil som er vanlig på denna biltypen?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg