Gå til innhold

interesse for bilklubb i TROMSØ

Ranger emnet


superb09

Anbefalte innlegg

hallo

 

Jeg har nå sett meg lei på at det ikke finnes en skikkelig bilklubb for oss alle i Tromsø.

byen og området rundt er jo fullt av bilinteresserte folk i alle aldere. men synes hele bilmiljøet i tromsø har blitt lite aktivt

 

foreløpig er det hele bare en ide fra min side, men håper på positive tilbakemeldinger og en god del hjelp hvis det viser seg og være interesse nokk

 

Finnes det noen som har erfaring fra og opprette og driffte en bilklubb???

 

hensikten med tråden er og sjekke hvor mange som er innteresert i og være del av klubben. orker ikke legge ned en masse arbei hvis vi bare blir 10 stykker,

 

så er du innteresert så si det hær. jeg kan selvfølgelig ikke styre hele klubben selv, så er det noen som er innteresert i og være med så gi beskjed

Endret av superb09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, hva lurer du på?

 

Du trenger kunnskap om data, konfigurere og sette opp nettsider.

 

Du trenger tid til å sette opp klubben og nettsidene.

 

Skal du danne en forening, så må du forstå hva en forening er. I praksis er det medlemmene som bestemmer hvem som skal styre foreningen. Dvs starter du den og legger ned masse tid og penger, så kan medlemmene velge en annen leder enn deg og du har "tapt" klubben du har bygget opp :D

 

Er masse krangling i slike foreningsklubber, det gjelder danseklubber, katteklubber, bilklubber......bare å ta et raskt søk på nettet så skjønner du hvor gale det kan bli.

 

Skjønner jo at noen medlemmer blir forbanna når de ikke vet hvor penga dems går, går rett i lomma på enkelte. Det er ulovlig når klubben er dannet som forening, som er en organisasjon uten profittformål. F.eks så ble lederen for MENSA klubben fengslet for underslag.

 

Mitt råd til deg der, skaff deg heller et enkeltmannsforetak og registrer klubben offentlig slik. Da sitter du med ansvaret og hindrer at en annen overtar klubben og kjører den i dass.

 

hallo

 

Jeg har nå sett meg lei på at det ikke finnes en skikkelig blandet bilklubb i Tromsø. byen og området rundt er jo fullt av bilinteresserte folk i alle aldere.

 

Finnes det noen som har erfaring fra og opprette og driffte en bilklubb???

 

jeg kan selv tenke meg og gjøre en innsatts for og få dette opp og gå. men trenger hjelp til hvordan dette gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt gi deg tips til oppsett at websider. Dette koster litt penger. (leie av webserver, domenenavn, etc)

 

Men du må selv sette dem opp, visuelt og teknisk.

 

Det er ganske artig å samle folk som har samme interesse som deg :-)

 

 

Edit: Ser ut som du er litt sent ute..

 

Domain Name................: tromsø-gatebilklubb.no

ACE Domain Name............: xn--troms-gatebilklubb-k4b.no

Organization Handle........: TG44O-NORID

Registrar Handle...........: REG0-NORID

Legal-c Handle.............: EM438P-NORID

Tech-c Handle..............: HVWS1R-NORID

Zone-c Handle..............: HVWS1R-NORID

Nameserver Handle..........: NS3103H-NORID

Nameserver Handle..........: DNS990H-NORID

 

Additional information:

Created: 2005-02-25

Last updated: 2009-02-02

 

NORID Handle...............: TG44O-NORID

Organization Name..........: TROMSØ GATEBILKLUBB

Organization Number........: 987250917

Post Address...............: Postboks 5811 Tomasjord

Postal Code................: N-9287

Postal Area................: TROMSØ

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 99 99 99 99

Fax Number.................:

Email Address..............: esmikkelsen@hotmail.com

Endret av Hondaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt mail til han som står som "eier" av Tromsø gatebilklubb. får se om jeg får svar.

 

som du sier virker den gannske inaktiv.

 

men hva kreves for og dra igang en forening,

 

tenker i utgangspungtet at man nessten bå bynne med noe sånnt,

så får man se hvordan innteressen og engasjemanget til folk rundt er.

 

hva kosster foreksempel en nettside??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår