Gå til innhold

normal lønn som lastebil sjåffis?

Ranger emnet


Mr_Ford

Anbefalte innlegg

Tja, han var en jævla pirk, kjørte og monterte en del trafoer med den bilen.

Var nedfelt sånne surre "stiger" i plan og hvis jeg ikke brukte samme høl på begge sider av trafoen så spannsettet blei symetrisk så var det gæli, og satt han på så sutra han om alt mulig hele tia, enten lå jeg for nærme den hvite stripa eller så lå jeg for nærme den gule, bare sånn piss hele tia, eksploderte til slutt en dag og gikk et par runder på en plass uti vestfold, men klarte og holde meg i skinnet, men bare lot bilen stå igjen med krana halveis ute og dørene oppe, bare gikk og haika hjem.

 

Bilene hans er sinnsykt strøkne, den ene jeg kjørte siste uka var vel 5 år gammal og gått en hel del, men så ikke inni bilen at den var brukt engang, samme utvendig.

Men er vanskelig og jobbe for en sånn pirk.

 

Jeg hadde nok trivdes best som sjølstendig trur jeg, men er så mye jobb, gammern har alltid vært sjølstendig, prøvd og vært ansatt et par ganger, men det har skjært seg, skjærer seg ofte for meg å, jeg lar meg ikke pella på nesa og litt for gla i og si meninga mi og det ekke alle sjefer som setter pris på det.

 

Er gromt med jib og vinsj, er mange muligheter da, i teorien så kan man jo stå oppa ei bru og vinsje ned no midt under brua.

 

Veit du hvem han freddi nede ifra vestfold er? Har en svær kranbil, 80 tonn meter trur jeg, så han sto og løfta betongelementer i kongsberg her etter jul, heisa over hytta, da sto det en hjulaster med skuffen på plan for og holde bilen nede, da begynner det og bli passe tungt.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, han var en jævla pirk, kjørte og monterte en del trafoer med den bilen.

Var nedfelt sånne surre "stiger" i plan og hvis jeg ikke brukte samme høl på begge sider av trafoen så spannsettet blei symetrisk så var det gæli, og satt han på så sutra han om alt mulig hele tia, enten lå jeg for nærme den hvite stripa eller så lå jeg for nærme den gule, bare sånn piss hele tia, eksploderte til slutt en dag og gikk et par runder på en plass uti vestfold, men klarte og holde meg i skinnet, men bare lot bilen stå igjen med krana halveis ute og dørene oppe, bare gikk og haika hjem.

 

Bilene hans er sinnsykt strøkne, den ene jeg kjørte siste uka var vel 5 år gammal og gått en hel del, men så ikke inni bilen at den var brukt engang, samme utvendig.

Men er vanskelig og jobbe for en sånn pirk.

 

Jeg hadde nok trivdes best som sjølstendig trur jeg, men er så mye jobb, gammern har alltid vært sjølstendig, prøvd og vært ansatt et par ganger, men det har skjært seg, skjærer seg ofte for meg å, jeg lar meg ikke pella på nesa og litt for gla i og si meninga mi og det ekke alle sjefer som setter pris på det.

 

Er gromt med jib og vinsj, er mange muligheter da, i teorien så kan man jo stå oppa ei bru og vinsje ned no midt under brua.

 

Veit du hvem han freddi nede ifra vestfold er? Har en svær kranbil, 80 tonn meter trur jeg, så han sto og løfta betongelementer i kongsberg her etter jul, heisa over hytta, da sto det en hjulaster med skuffen på plan for og holde bilen nede, da begynner det og bli passe tungt.

 

 

 

Jepp! freddi har vel de gromeste bila som går i oslo tror jeg ;!)

en annen bekjent holder på å bygge seg ny 4 akslet trekker med planpåpygg og 110tm tror jeg det var? eller 130.

 

Latterlig stort!!

 

 

 

Du kan stå på en bru og fire NED ja.. men du kan ikke ha krana UNDER deg.. husk deg! om du står på en bakke topp kan du ha krana de rett ut ! men så fort kroken på krana forsvinner "UNDER" bilen er det veltefare.. da taper du geometrien og du tipper fortere enn fanden;)

 

virker som om du da bruker krana di som en vippestokk til å dra bilen rundt på sia;):happyhappy:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke så langt, men muligheten til og få krana under deg er der.

Ekke så mye begrensninger med jib og vinsj.

 

En skikkelig bakdel med så store kranbiler er jo at dem blir blytunge, ekke særlig med nyttelast igjen.

Den bilen jeg rota litt rundt i med 60 tonn meter veide et stykke over 20tonn tom.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20tonn?.... BARE?!....

 

sikker på at den ikke var mere?!.. Ikke glem at en helt vanlig 4 akslet bil fort ligger på 25tonn med påbygg og kran.. krana kan også variere alt fra 6-7ton +++++

 

når vi snakker om klovner!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2963804.ece

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en på jobben som kjører den bilen til freddy innimellom.. kjører den faktisk denne uka.. I dag skulle han visst stå å løfte noe kunst til 25 mill til en rundkjøring..

 

hvem av dem?. han har 2 eller 3..!

 

den freddy selv kjører den hvite og røde scanian er grom over alt på norske veier ass!

den bare r så .. LATTERLIG gjennomført tøff!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, var nok ikke bare, lurer på om den veide oppunder 27 når jeg tenker meg om, den var tung ihvertfall og syns den var no drit og kjøre, gir, motor og motorbrems sugde skikkelig syns jeg.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hva du komentrerer, men fins ikke no varsel lampe eller sperre som sier ifra hvis krana ikke er pakka sammen.

Ingen som er så teite eller glemske at dem drar avgårde mens krana står rett ut eller opp.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem av dem?. han har 2 eller 3..!

 

den freddy selv kjører den hvite og røde scanian er grom over alt på norske veier ass!

den bare r så .. LATTERLIG gjennomført tøff!

 

Han kjører den du snakker om der.. Ja den er drit stilig.. men går visst ikke så jævelig bra ifølge en annen på jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår