Orihime Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da har jeg vært og bestilt ny nedre del bak. Og denne skal være rett, så får håpe det er den rette! Den sku være her på Tirsdag. Og den blir levert til lakking mengang den er henta. Og imårra blir det forhåpentlig montering av bakrutesenker, hvis været tilater det :) Kommer til å bli bra ;) Men vær du trygg på at jeg ikke kommer til å legge ut flere delenr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Feste Beslag: http://img39.imageshack.us/img39/7407/img00102200905091537.jpg http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=285963&highlight=stock+s4+grill Dette er den letteste måten får å modde på sline delen til OEM fanger da har du festene til grill å alt, for kappe må du uansett bare her kapper du får å få feste beslage til å passe ikke fronten som mangen andre gjør, som visst her: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=189138 her fester han sline delen med skruer, lim, STRIPS, jaja hva enn som måtte funke, men den første måten er nok den beste for monterings beslage poppes fast og det er den som har feste punktene til sline delen det er hovedsakli det som er den største forskjellen mellom Sline øvre del og OEM øvre del. Endret Juni 25, 2009 av svenkhas Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Han/hun som har modifisert den frontfangern der har gjort det litt annerledes enn hva jeg har gjort ser jeg. Men frontfangern min ser bra ut etter jeg har modda s-line nedre til org a4-b6 :) Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Okei med da er det jo godt ;) tenker å gjøre det samme selv etterhvert men da blir Feste beslag kjøpt i tilegg denne kan vistnok kjøpes får seg selv. Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Okei. Ja blir nåkk bedre å bytte denne og, ser ut som det blir mindre arbeid for og få det til og passe. Her er noen bilder hvordan bilen er per dags dato: Det er mobil bilder og bilen er sjitten:p bare så dere vet de, og så dere ikke klager på det :-p Og gleder med til å få på ny nedre del bak så alt passer 100%. Skal montere lyktehusene snart, men er så trangt, så er lite motivasjon akkurat nå ja :p Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Feit bil! Hvor kjøper du den bakfangeren, frontfangeren og grillene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Feit bil!Hvor kjøper du den bakfangeren, frontfangeren og grillene? :) Jeg kjøpte delene på en lokal VW og Audi forhandler. Hammerfest Auto AS:) Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hva ble prisen? :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hm.. Nedre del foran ( s-line ) Nedre del bak ( s-line ) s4 grill oppe s4 grill nede gitter nede H+S Trur det kom på ca 8200,- Sånn cirka, ble litt dyrere siden alt måtte bestilles sørpå og fra tyskland. Så kan hende det blir billigere for dere sørpå. Blir litt dyrere for min del, må kjøpe 2stk bak deler, grunnet den ene passet ikke, for stv og sedan er ikke helt like. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Da har jeg endelig bestemt meg. Felgene som blir innkjøpt er rs4-2 felger 19". Dette var igrunn andre valget mitt, men grunnet så stor prisforskjell så går jeg bare for disse her :) Akkurat bestilt de, så håper de blir sendt iløpet av Tirsdagen :) Og håper de er her før fredag, for iløpet av helgen så kjører jeg til sverige :) Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Da har jeg endelig bestemt meg.Felgene som blir innkjøpt er rs4-2 felger 19". Dette var igrunn andre valget mitt, men grunnet så stor prisforskjell så går jeg bare for disse her :) Akkurat bestilt de, så håper de blir sendt iløpet av Tirsdagen :) Og håper de er her før fredag, for iløpet av helgen så kjører jeg til sverige :) Hørest bra ut :) Vurderte lenge de felga jeg og, men ble noen andre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Og idag fikk jeg melding om at nedre del bak var kommet, så nå skal jeg dra å hente den og montere for og se om FAKTISK denne passer 100%, og så er det rett til lakkering :) Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Monterte nye bakfanger her om dagen. Bilder kommer når jeg får tatt. Noen som har erfaringer med dekkongen.no? Jeg opplever noe veldig treg levering :S Bestilte dekk og felger den 29.06.09 og det er enda ikke sendt :s Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 8E5 807 521 G GRU :)bilen ble bra den:) Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 8E5 807 521 G GRU :)bilen ble bra den:) Takk, mangler bare felger, senk og soting så er jeg så si ferdig med de litt større tingene jeg hadde i planene :) Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg