Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet


Trid3nt

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, har i tilleg vanlig belysning i taket. Går det ann og dimme ned belysninga i bilen ?

 

jepp, du har tre knapper på venstre side inni med instrumentene som står :mode,+,-, hold inne pluss eller minus så dimmer du belysninga i instrumentene samt knappene og bryterne rundt om i bilen og siden du har loddet på knappebelysninga så vil de diodene du har dimmes og er jeg ganske sikker på:-)

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant det ut:D Hoff, tok meg 6måneder å finne ut at jeg hadde dimming i bilen:D Men fikk dimma lysan, og da blei de ekstra lysan som æ hadde lodda på akkurat som jeg ville ha de :D de var liksom for sterke først:)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant det ut:D Hoff, tok meg 6måneder å finne ut at jeg hadde dimming i bilen:D Men fikk dimma lysan, og da blei de ekstra lysan som æ hadde lodda på akkurat som jeg ville ha de :D de var liksom for sterke først:)

 

der kan du se:-P

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Haha, det tok meg ganske lang tid å finne det ut også! Hadde i forkant leita som faen etter en måte å dimme belysningen på. Tenkte at om jeg hadde det, så hadde det vært attmed bryteren til hovedlys/tåkelys og sånn. Driitfin bil foresten!

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

eg la merke te at di du kjøpte var fra vvme.com , eg og bestilte der.. og viste lite om at eg måtte ha relè :) så eg har bare drete i det, men hvis du e interissert i og få det vekk så e det egentlig jævelig enkelt og fikse :D

 

her e linken te relèet : Relè

 

Hvis du la merke te det når du koblet opp xenon´en så var det vist hvordan du skulle koble opp med relé og ;) domt av di og ikke informere om dette når man bestiller men ja. Håper det hjalp deg :) hvis du vil fikse det da selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som vet hvordan man får tyggis vekk fra sete i bilen ? Noen har klart å mista tyggis i sete og gnidd det endel inn. Har fått vekk endel av det, men er enda en flekk igjen som jeg ikke får bort :S Tips til vaskemidler som funker godt til dette ?

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stoff seter. har prøvd med sånn gul tekstil rens spray fra Turtle med sånn børste, men fikk ikke alt vekk med den. så trur jeg trenger litt kraftigere midler.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår